Geforce Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har et lite problemm akkurat nå. En dag jeg skulle starte pcen, kom jeg ikke inn i win xp, vel jeg kom bare inn enkelte ganger så jeg tok til slutt og la inn win xp på nytt, da på en annen partisjon sånn at jeg hadde en helt ny win xp på den ene og den ødelagte win xp på den andre partisjonen som jeg har. Vel det som er problemet er at når jeg satt opp mailen så fikk jeg ingen mail, de enkte gangene som jeg har kommet inn på den gamle win xpèn min så har mailen kommet ditt i stedenfor, men ikke på min nye. Nå kommer jeg ikke inn på den gamle i det hele tatt dvs at jeg ikke kan få noen mail i det hele tatt Noen som vet hvordan jeg kan få mailen min til å komme på den nye win xp som jeg la inn? Håper at noen kan hjelpe meg, pop3 og smtp er satt opp sånn de skal. takekr for alle svar Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Du hadde skrevet litt rotete, la meg se om jeg har forstått rett : Du har følgende : Ny xp installasjon Satt opp mail på den nye installasjonen Får ikke mottat mail på den nye installasjonen, men på den gamle ? Prøv å send mail til deg selv fra den nye installasjonen. Får du noen feilmeldinger underveis ? Lenke til kommentar
Geforce Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Beklager at det ble litt rotete. Ja det er sånn som du sa. Etter at jeg la inn win xp på nytt får jeg bare mailen inn på den gamle, men ikke på den nye innstalasjonen av win xp. har prøvd å sende mail til meg selv, går helt fint det. Får ikke opp noen feilmeldinger. når jeg sender mailen så må jeg gå inn på den gamle win xp får å kunne få lest den. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Du kan prøve å importere mail fra outlook express (den gamle) file -> import -> outlook express (den versjonen du hadde før) EDIT : Du har trykket send/motta flere ganger før du går til den gamle ? Endret 20. mai 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå