Rafael Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Vel.. Jeg har tenkt å handle fra komplett, men jeg merket idag at mange av varene jeg skulle kjøpe gikk opp i pris. Det jeg lurer på er vel: 1: Forandrer komplett prisene ofte? 2: Blir de høyere eller lavere nå? 3: Noen andre webshopper som dere anbefaler? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 1) Prisene hopper opp og ned... sånn er det 2) Ja 3) Ikke egentlig, har selv meget gode erfaringer med Komplett. Bra priser, god service, gode retur-årninger (ikke la deg skremme av lamere som skriker og skråler uten å tenke etter hva som skjer) Lenke til kommentar
Makky Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Jeg har også handlet en del på komplett..... Og jeg har positive erfaringer!!!! Jeg fikk i hvertfall god service! :wink: Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Du kan jo bruke prisguiden på hardware, så kan du jo finne billigste webshop og evt sammenligne med komplett! :wink: Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 Høres kult ut. Nå er ikke pris alt heller, så jeg vil ha masse service uten å betale for mye. Problemet nå er pengene. Lenke til kommentar
Ungankable Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: On 2002-04-10 08:29, Rafael skrev: Nå er ikke pris alt heller, så jeg vil ha masse service uten å betale for mye. I webshopseksjonen kan du lese erfaringer og vurderinger angående webshopene. http://www.hardware.no/webshoper/ mvh Thor-Egil Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 Jeg vet det, men det er mye morsommere å snakke om det på forumet.. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Hei Eg har andre plassa i forumet gitt utrykk for min misnøye med komplett. Dei rota ved bestilling (sendte feil vare) og når eg sendte den i retur så tok det nesten tre veker før dei behandla den (sjøl om feilen låg heilt og fullt på deira side). Sjøl om eg masa på dei at eg gjerne ville ha den vara som eg egentlig hadde bestillt fleire gongar skjedde det ikkje noke. Enden på visa vart at eg ka klar beskjed om at eg ikkje kom til å handle der igjen. Då skjedde det saker og ting! Problemet var berre at dei hadde selt ut hovedkortet eg skulle ha, så det enda med at eg ikkje fekk maskina mi opp å gå igjen før etter en mnd. Sånt fortjena ikkje anna enn stryk...:sad: Ein kunne selfølgelig seie at sidan komplett er så store og sikkert hadde så mange retura å behnadle så burde eg ikkje klage, men det kom fram at dei hadde en fast rutine på å la det gå 7 virkedaga frå returen kom inn og vart registrert til den blei behandla. Følte meg ekstra dårlig behandla eg då, sidan eg ikkje hadde noke skyld i saka. Så i ettertid angra eg på at eg var ærlig og sendte tilbake hovedkortet dei hadde sendt. Det var faktisk verdt nesten det doble av det eg hadde bestillt... Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå