ono Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Veit ikke om denne er postet riktig sted, men men. I alle fall: I går møtte jeg verdens herligste menneske og så lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg slik at jeg kunne finne ut hva e-mailen hennes er. Jeg veit hele navnet. Er det noe sted du kan søke på navnet å få opp mail adressa? Noen som kan hjelpe ??? Endret 20. mai 2004 av ono Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Du kan jo prøve å søke på google.com. Jeg har funnet mailadresser der, selv om det er sjeldent. Hvis dere går på samme skole og bruker ClassFronter-plattformen kan du søke der. Eller så kan du jo alltids ringe eller sende tekstmelding og spørre? Mener å ha sett noe om et initiativ til å lage en "mailadresse-katalog" en gang, men om det finnes vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Du kan prøve å søke i telefonkatalogen på gulesider.no også! Hvis ho står oppført der da! Lettere å finne et tlf.nr. da! Bruk TLF + navnet og evt. sted og send til 1984 el.l.! Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Tror nok det er best du sender en melding på mobilen først. Hvis hun ikke har fortalt deg evt. email hun har, og du finner denne og mailer henne, ville i alle fall JEG blitt litt paranoid. Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hehe.. han skal sikkert bare legge til henne på msn og spørre om hun har type Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Mener å ha sett noe om et initiativ til å lage en "mailadresse-katalog" en gang, men om det finnes vet jeg ikke. USJ! Snakker om spam magnet! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Støtte forslaget om å sende en melding på mobilen Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Å sende tekstmelding eller ringe til personen du er ute etter, er nok det letteste, ja. Eller venner av personen. Det har jeg gjort flere ganger... med bare negative erfaringer. Alle har jo type! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå