Gå til innhold

Uoffisiell beta tester (wow)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm altså sikkert heltvanlig. her aldri testa betaer offesielt.. veit bare at det er ikke så enkelt. jeg tester en del betaer, trur det er uoffisiellt når jeg slipper og raportere om bugger og sånt

Jeg lurte egentlig på hvordan selve betaen til wow er. Og hva man kan gjøre i selve spillet, Men takk for svaret. :thumbs:

Lenke til kommentar

Det har kommet ut noen ulovlige versjoner av dette spillet også. Jeg har såvidt testet en av disse og det var ikke noe vits å spille den versjonen, vent heller på en lovlig beta for europa. Jeg vet at gamer.no ikke vil ha noe snakk om ulovlige beta'er her så jeg kommer ikke til å si noe mer om denne versjonen.

nAz-guL :green:

Lenke til kommentar

Var en kompis av meg som hadde betaen og spilte på en warez server ellerno.

Jeg var nede hos han og tenkte jeg skulle kopiere det, men det så skikkelig døll ut.

Du bare tar ned konsollen og skriver hvor du vil spawne og greier. Så har de som har satt opp warez serveren satt opp skilt hvor det står f.eks Monsters 1248,1512,15212, som er kordinatene du skal spawne på for å se monstre. Virker ikke som om man levlet heller. Kunne bare skrive noe greier å bestemme ting selv, tror jeg.

Nei, det var heller triste greier. Bestemte meg for å ikke ødelegge for meg selv, og kopierte det ikke.

Ååå gleder meg som en unge!

Lenke til kommentar

De uoffisielle betaserverene til WoW varierer *STEKRT* i kvalitet. Servere jeg har spilt på varierer fra:

- Ingen monstre, items, NPCs, shops, klær eller utstyr. Kun deg selv og verdenen for utforskning. Når alphaen ble leaked så kunne man ikke lage char selv engang, man spilte en blå devil.

Til:

- Monstre, XP, levelups, players, teleport, spells og items

Og private servere som kun crackergruppene kan bruke hvor de nå har begynt å få på plass NPCs med shops. Har ikke sett noen av dem tho.

Lenke til kommentar
hmm hvilken beta da ? altså det er ute 2 betaer . den for korea og usa .. Trur ikkke det er så mange som har prøvd de.

Åja, jeg er ikke så smart skjønner du, så det visste jeg ikke.

Han så feil, så gi faen.

Du trenger ikke å ta den tonen. Jeg prøvde bare å si at jeg ikke kan så mye om wow.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Noen som vet om tp sin server noen gang kommer opp?

Team Python lagde vel server til Beta 2, men nå må de nok "konvertere" den til beta3 istede, som sikkert byr på ENDA lengre vente tid.

Men det er mange bra beta3 servere der ute nå da.

Endret av bugbear
Lenke til kommentar

Stormcraft har vell de beste serverene for tiden, så noen videoklipp fra tp sin server. Det så bra ut de hadde fått med noen quest og endel kule items, men det kan ikke måle seg med den endelige versionen.

Jeg har spilt endel på disse uoffisielle betaserverene, men har bestemt meg for å ikke ødelegge spill opplevelsen, så har gitt meg nå.

Satser nå å komme inn på betaen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...