Christah Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hei folkens! Enda et.. dumt spørsmål fra meg; Jeg har endel servere som jeg så gjerne vil legge til listen som kommer frem når jeg staret Gamespy arcade, og skal spille BF:V. Men har sitti lenge nå og finner ikke ut hvordan jeg kan adde en server... Noen som kan hjelpe meg? på forhånd takk! Mvh. Christer Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Har prøvd det men synest det berre var noko tull, så eg kan ikkje hjelpe deg, desverre. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Bruk ASE..det er utrolig lettvint på slike ting..nå har ikke jeg prøvd gamespy arcade da men.. Lenke til kommentar
proeSS Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hør på han over meg Dessuten suger Ga(y)meSpy masse ads og tull! Lenke til kommentar
Christah Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Bruk ASE..det er utrolig lettvint på slike ting..nå har ikke jeg prøvd gamespy arcade da men.. Hva er ASE? Og hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) har du prøvd add/legg til favorite,så trykk på serverene. eller omvent,eller spør noen på gamespy ! Endret 23. mai 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 gamespy er bare elendig ASE = the all seeing eye http://www.udpsoft.com/eye2/index.html Lenke til kommentar
Christah Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Takker for alle tips! Skal teste ASE. Virka bra det Med Vennlig Hilsen Christer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå