Dorian Gray Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Den kor Bart og Lisa må på militær skole er dødsbra! Liker også Halloween episodene. Homer the Great, Barts Comet, Flaming Moe's og Mr Plow er også top notch Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Den kor Bart og Lisa må på militær skole er dødsbra! Liker også Halloween episodene. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Episoden der Homer og Bart blir smugglere og forskyner Springfield med øl og brennevin, bowler fyllte bowlingkuler i kanaler til Moe's hehe Ikke den beste, men bra episode, Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Episoden der Homer og Bart blir smugglere og forskyner Springfield med øl og brennevin, bowler fyllte bowlingkuler i kanaler til Moe's hehe Ikke den beste, men bra episode, I'll get you, beer baron!NO YOU WON'T! Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 "Homer and Apu" er også sinnsykt kul: Apu sells Homer expired ham and Homer gets food poisoning. Then he sells him spoiled shrimp and again Homer gets food poisoning. Lisa convinces him to do an undercover story with Channel 6 to expose Apu's practices. Homer wears a large novelty hat with a camera in it. The hat captures Apu selling filthy hot dogs. Homer goes back in and purchases one. When the report airs, Apu loses his job. Apu is very ashamed, but goes to Homer's house to apologize to him. Apu vows to repay his debt to Homer by doing chores. Kwik-E-Mart interviews people to replace Apu and actor James Woods gets the job to prepare for his role to play a convenience store clerk. Apu seems to love living with the Simpson family, but secretly he wants to return to his old job. When Homer finds this out, he decides to travel with Apu to India where Apu plans to plead for his job. Homer screws it up for him and Apu is very angry with him. Back in Springfield Apu goes back to his old Kwik-E-Mart and meets James Woods. Woods has idolized Apu after studying the old security tapes. During a robbery, Apu saves Woods' life and in return James Woods helps to get Apu his old job back. LOL!! Lenke til kommentar
PsySpectre Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ohojh vet min. "chilli cook off" jeg elsker den episoden. hehe Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 "The Cartridge Family" Homer blir medlem i N.R.A. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 HAr noen en side på lager med en liste over alle simpsons episodene? Lenke til kommentar
total Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 HAr noen en side på lager med en liste over alle simpsons episodene? http://www.tvtome.com/Simpsons/eplist.html der finner du og alle seinfeld-episodene Lenke til kommentar
total Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 jeg liker og godt episoden "Das Bus" der Bart og klassen havner i "Fluenes herre"-settingen (ikke så morsomt i seg selv), men delen der Homer lager sin eget internettselskap som blir "overtatt" av Bill Gates er bare helt sinnsykt! Tullete Otto som hører på "buss-sanger" på kassett og "The Comick-book-guy" må jo være en av de artigste innbyggerne i Springfield Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) liker slutten på en episode der han driver å slikker giftige frosker fordi han kjeder seg men så er jo alle simpson episodene über da Endret 1. juni 2004 av medlem-19530 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 true dat! hører folk sier at kvaliteten gikk ned etter noen sesonger, og det er bullshit! de er fortsatt kjempebra, selv om de er litt annerledes enn de første.. Lenke til kommentar
2mas- Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei, lurer på en ting. Noen som husker hvilkne episoder du får sett skinner i vietnam? Har minst sett 2 episoder der han tenker tilbake. Den ene er s15xe22 2mas- Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Må vel si at jeg liker alle simpsons episodene..men den episoden hvor familien drar til Brazil for å møtte lisa's penevenn; farnando er en av de morsomste.. Sitat: Homer: So hot snow falls up? lol :!: Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Medical Mariuhana, hvilken sesong og hvilken episode er det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Det må jeg si. Imponerende bump. Tråden var 2 år gammel. Men siden jeg nå først er her.. Den episoden der Homer spiser super-chili for å tøffe seg, får hallusinasjoner og møter en klok ørkenrev som tar han med på en indre reise. Skikkelig New Age. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Medical Mariuhana, hvilken sesong og hvilken episode er det? 5848991[/snapback] Weekend at Burnsies ses 13 ep 16 Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Takker for svar steffy, så den nå. Var egentli ikke noe spesielt morsomt synes jeg. Men så synes jeg ikke simpsons er så morsomt alltid heller Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) dæven for en gammel tråd Edit: kicket en leif Endret 6. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå