ace_ventuora Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Lastet ned en font nå akkurat; Blazed fra dafont.com La den inn i C:\windows\fonts, men den kommer ikke opp i Adobe Photoshop. ''instalert'' mange fonter på denne måten, men nå gikk det ikke. Er det noe mere jeg må gjøre? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Avslutt PS. Dra font-filen over i font-mappen din. Om fonten blir riktig installert, vil du få opp en boks som sier "Installerer font". Start PS på nytt. *Noen* fonter legger seg ikke etter alfabetisk rekkefølge i PS, så det kan jo være den ligger der, bare ikke på "riktig sted". Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Gjort det 2 ganger før, gjorde det en gang til, men den kommer ikke opp i PS, lett gjennom lista flere ganger. Endret 20. mai 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 .fon eller .ttf fil? Legg den ut her, så kan jeg teste hos meg (såfremt det er freeware). Mulig font-fila er korrupt. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) .ttf fil Her er den.., [grattis med post nr. 5000 ] Endret 20. mai 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hmmm, funket helt fint her iallefall: Kom opp i PS på første "forsøk" også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå