finfyr Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Halloen. Skal føre over noen gamle vhs filmer fra videospilleren, til mitt Canon MVX250i. Har koblet en svhs til en scart overgang, som står i vhs spilleren. Lyden får jeg fra audio ut på vhs spilleren. Kobler kamera i vcr modus, og skal ta opp... Men jeg får kun svart/hvit bilde på Digcamet. Hva er feil her? Om jeg kobler av s-vhs kabelen, og heller bruker en composite, så blir det farger. Men da er vel kvaliteten litt dårlige. Hva kan jeg gjøre? På forhånd takk Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 VHS-spillere har bare kompositt videoutgang, så bruk den. Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hadde samme problem. Ikke alle tv'er eller vhs spillere støtter s-video (svhs er egentlig s-video). Selv om du kobler dem via scart kabelen. Tips: Hvis gjenstanden ikke har en s-video utgang så støtter den ikke s-video. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Akkurat ja, var ikke verre enn det. Da får jeg vel bare bruke composite da:( Takk for kjapt svar, begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå