Xell Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Quote: selters skrev (2002-04-12 12:41): Quote: On 2002-04-11 21:37, MortenH skrev: Alt fra tidlig 90-tall! Dr. Alban og hele smørja, typisk russemusikk... (var hvertfall for noen år siden, hehe) DJ Bobo? slik jeg ser det handler russetida mye om "wwhhhhooohoooo vi er ferdige med 12 års skolegang", dermed gjenspeiler musikken også dette; ta med all slags musikk fra du gikk på barneskolen og til nå som du har minner knyttet til. Det at folk har felles minner skaper alltid god party stemning. Drit kult når mange er enige i at "fy f*** den låta er dritdårlig, men den rocka vi rått til når vi hadde fredags-disco i gymsalen i sjette-klasse." Eller den sommerhitten alle husker fra sommeren før åttende :smile: Lenke til kommentar
CCTSM Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 ta en runde med ArneSangen!!!! husker ikke artist, men er sinnsykt morsom! mail med på [email protected], så får du den(MP3) (kan ta et par uker når man må leite gjennom 5m^3 kaos Lenke til kommentar
formannen Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Det må jo bare være U2 i russebilen!!!!!! - Everclear (hungryandhollow.com for gratis og lovlig musikk fra de...) - Starsplash (den nye CDen er dritbra bilmusikk) Lenke til kommentar
kloss Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Bjørn rosenstøm er bra nokk Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Blærk, hvordan skal du greie å leve på den musikken som har vært foreslått her fram til sommern? Klarer meg så vidt over et lan med rosa helikopter og ting, men det er ikke mer enn akkurat :smile: Sjøl er jeg en ihugga Dire Straits fan (og lignende), og har vel dårlig med forslag til musikk for deg når du skal ut med russebilen :razz: Neida, men skal du se mer seriøst på saken, finn en side som har lista opp sanger som har vært på sånn samlealbum ting. Er vel absolute music en av dem heter hvis jeg ikke husker så alt for feil, garantert en som er veldig stolt av samlinga si som har lagt ut hvilke sanger som er på hvilke plater et eller annet sted på nettet :wink: Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Quote: On 2002-04-17 11:12, CCTSMaster skrev:ta en runde med ArneSangen!!!!husker ikke artist, men er sinnsykt morsom!mail med på [email protected], så får du den(MP3)(kan ta et par uker når man må leite gjennom 5m^3 kaos Du tenker kanskje på Bare Egil? "Arne" er fin sang det, særlig siden en i klassen min het det :smile: Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Den ultimate russelåt ----> Brooklyn Bounce - Progressive Dance Megamix <----- Det er 15 min med skikkelig bra russemusikk... Garantert, får folk til å hoppe, helt konge. Skikkelig russemmusikk Lenke til kommentar
Tullingen Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Technoduck - Duckdance Toy-Box - The Sailor Song Jive Bunny And The Master Mixers - Swing The Mood Cool James & Black Teacher - Dr. Feelgood A-Teens - Gimme Gimme Gimme Magic Affair - Omen III Joan Jet - I Love Rock And Roll Haddaway - What is love Stella Getz - Dr. Love Traci Lords - Control Torgeir & Kjendisene - Jeg er fyllesjuk i dag Torgeir & Kjendisene - øl i handa Alice Cooper - Poison N.Y.C.C. - Fight For Your Right To Party!! (eller kanskje Beastie Boys sin versjon?) Bad Religion - 21st Century Digital Boy Markoolio - Vi Drar Till Fjällen Markoolio - Millenium 2 Scooter - Back In The U.K. fin råne-liste :smile: Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Quote: On 2002-04-10 14:15, Anders Leipsland skrev:ROSA HELIKOPTER ja! peaches - rosa helikopter er tingen!!!!!! :D Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Quote: On 2002-04-11 05:23, wizkid skrev:Vil bare informere om at 'theme' sangen fra Blade heter New Order - Confusion (Pump panel remix). Rånemusikk som ikke er trance eller annet nevnt her. HOUSE! Skaff deg noe Bjørn Torske (no) / Bjørn Svin (dk) / Deep Dish (uk) osv. Evntuelt noe happycore for harde utefester =) (tips: søk på anabolic frolic på kazaa/grokster/gnutella)Photek, Tungtvann, BT, Busta Rhymes og Squarepusher funker bra også.</useless_info><font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: wizkid på 2002-04-11 05:25 ]</font> Enig her, prøv Bjørn Torske, Squarepusher...spesielt, men råstili feitt og tøft! Prøv Päronsoda oxo, ikke vær så harry med (rosa hellikopter, jeg spyr når jeg hører den!) :smile: Eivind O. Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Partymusikk som aldri har slått feil enda: Ragge og Ronny:Pøkpåsan, Kjøra fort som fan Scooter: Det meste egentlig (bra trøkk og lette refrenger=moro) Prodigy: Poisen, no good Ray Parker Jr: Ghostbusters (meget høy "harryfaktor") Kommer med flere Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Basement Jaxx lager sanger med masse bass i. (red alert er kul) ellers så hadde det vært dritfett med det anlegget dere har, å spille Dimmu Borgir på full guff, mens dere råner rundt. Det ville tatt helt av! Delinquent Habits har knallbrae rap sanger, med heftig bass. (nei det er ikke sånn gansta shit rap) Skaff deg Delinquent Habits - Return of The Tres ! kongesang! Lenke til kommentar
Per_B Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Jeg sier bare en sang, som har tatt av på et par LAN jeg har vært på.... og den gjør seg alvorlig i russebil: "Theme - Tøffe kule guttegærne jenter" Den er helt råååå! Andre forslag: Mora nisse - Volvo 142 Doktor Kosmos - Jag låg med henne i Tjekoslovakien Röyksopp - diverse plipp blopp.... Håkan Hellström - Trubbel Postgirobygget - De bonus sangene på Melis ( stygge lille Trine etc.....) Støtter også forslag om Ronny och Ragge.... DET er harry det! Lenke til kommentar
teddy1 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) sjølvlaga hænketechno og good ass music baby: http://www.ruzz.tk/ tsjekk it out, rockers and use it ruzzbilz go russing baby all night, yeAHh funk it !!!! Endret 14. mai 2013 av teddy1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå