UUnreal Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg har alle album. Digger musikken. De klarer å lage alt så genialt og stort. *bøye seg i støvet* Lenke til kommentar
Crack Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg har alle album. Digger musikken.De klarer å lage alt så genialt og stort. *bøye seg i støvet* Jada! Men det finnes så mye annet tøft, også. Aner ikke hvor alle finner inspirasjonen fra. Hver gang jeg skal lage noe, blir det bare dRitT! Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) folket bør prøve Boards of Canada som et substitutt for Enigma. prøvelytting her: http://www.warprecords.com/bleep/current_i...ction=WARP55_DM Endret 28. mai 2004 av EivindO Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 har den siste DVD'en og et album eller to og må si meg enig i at det ikke er så verst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå