Gå til innhold

Siemens SX1 vs. Nokia 6230

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sx1 og 6230 har samme hovedfunskjonene men sx1 har to tre gonger større skjerm og er symbian series 60..det vil sei at sx1 e mykje beire........

Fordi at en telefon har symbian betyr ikke det at den er mye bedre da men men... Jeg har hatt begge disse to telefonene. Har 6230 nå, og har hatt Sx1 i 3 måneder eller noe. Jeg må si at jeg er sånn halveis fornøyd med begge to... Begge har sine fordler og ulemper.

6230 har liten skjerm, men den har normale taster og rask respons.

SX1 er ganske stor og har taster på siden av telefonen, men den har ganske stor skjerm iforhold til 6230. Kameraet på disse to telefonene er ganske like, bortsett fra at nattmodusen er bedre på 6230 enn på SX1 etter hva jeg har prøvd da. Ellers har begge telefonene også støtte for minnekort(MMC), mp3 og radio... Bra lyd på begge telefonene!! Men SX1 har nok litt bedre høytaler da... Symbian har bare SX1, men du trenger ikke dette hvis du ikke skal ha en haug med programmer da... Så her må du finne ut av hva du har behov for. Jeg må si at 6230 skulle hatt en større skjerm og symbian, da hadde denne telefonen vært ekstremt god. SX1 skulle hatt normale taster, litt kraftigere prossessor og kanskje litt mindre. Da hadde også denne vært ekstremt bra!! :thumbs:

Lenke til kommentar

hvis det er viktig at det skal være stor skjerm så kjøp sx1, men den har ganske rare taster og er litt stor. men hvis skjermen ikke er så viktig for deg så synes jeg at du bør velge 6230, 6230 er ikke stor men liten. De har omtrent samme hovedfuksjoner som jalleks sa....nå får du bestemme deg om skjerm er viktig eller ikke.

Lenke til kommentar
Vanskelig valg, jeg vet ikke om jeg hadde gjort det egentlig... Heh... Jeg byttet jo fra SX1 til 6230 og må si at jeg savner symbian og alle mulighetene innimellom :roll: Men 6230 er RASK iforhold til SX1 og mye enklere å skrive med!!

Jeg merker ingen tregheter i min SX1. Og jeg er faktisk blitt så vant til å skrive med tastaturet, så jeg kan nesten ikke skrive på andre telefoner med "vanlig" tastatur, det var en Nokia 3200 da. så det var kanskje ikke så rart?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...