Jukkumalukku Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har hørt om et program som heter peer guarsian som skal beskytte deg på en eller annen måte hvis du downloader warez, ikke at jeg ville ha gjort det! Men er det nødvendig med sikkerhetsprogram? Er det noen her som bruker peer guardian? Hvordan er det? Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 bruker peerguardian ja, les guiden på forsida av "programvare" så finner du ut hvorfor. men ikke last ned den som ligger der, gå til hjemmesida og last ned nyeste versjon og oppdater den når du har innstallert. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Såvidt jeg vet er det ett program som forsøker å blokkere kjente ip'er fra å koble seg til maskinen din via p2p. RIAA og lignende. Det er ikke en firewall, vil ikke sikre deg mot hacking, virus, spyware etc. Dersom du er en slik en som laster ned forbudt materiale, og det kan jeg ikke tenke meg at du er , så kan det sikkert gi en "falsk" følelse av trygghet og mindre frykt for at FBI skal stå å banke på døren din en dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå