Gå til innhold

HITMAN CONTRACTS

Anbefalte innlegg

Jeg har noen småproblemer med dette spillet. Det virker som om jeg ikke kan kjøre spillet godt nok. Jeg kjørte de forrige versjonene helt fint på samme pc. Det som skjer er at musen lagger helt sinnsykt og er ikke med i det hele tatt. Det samme når spillet starter det er bare så laggete. Det jo merkelig siden jeg kjørte forrige spill hitman 2 helt fint. pc: 2,8 ghz intel p4. 512 mb minne, gf 4200.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det kan kanskje hjelpe, den står på 1024* XXX (husker ikke helt) men det er jo ikke helt bra at en kunne kjøre forrige spill på den oppløsninegn og så sliter en ganske okej pc med den oppløsningen. Jeg ser det er cpu'en som kjører på 100% så finnes det noen patch eller noe. (skuffet, brukt penger på et spill og så dette.)

Lenke til kommentar
Jeg har noen småproblemer med dette spillet. Det virker som om jeg ikke kan kjøre spillet godt nok. Jeg kjørte de forrige versjonene helt fint på samme pc. Det som skjer er at musen lagger helt sinnsykt og er ikke med i det hele tatt. Det samme når spillet starter det er bare så laggete. Det jo merkelig siden jeg kjørte forrige spill hitman 2 helt fint. pc: 2,8 ghz intel p4. 512 mb minne, gf 4200.

jepp har samme problemet.. fixet det ved å sku ned AA :roll: men til meg var det på e 9800pro@xt men cat 4.5 fixed problemet :)

Lenke til kommentar

Jeg har samme grafikkort som deg, og etter mine erfaringer er det de gode gamle 45.23 detonator driverene som gir best ytelse for GF TI serien.

50.xx serien er optimalisert for GF FX.

Lenke til kommentar

Hehe,, skjermkortet ditt takler ikke postfilter funksjonen som er i Hitman: Contracts. Postfilter er som default satt til medium, og derfor vil du oppleve at musa og grafikken henger med som den skal. Det du trenger gjøre er simpelten å sette postfilter til none, og voilà!.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk for tipset, men det funker heller ikke :cry: jeg vet ikke, men jeg får bare selge spillet eller få meg en bedre pc, :cry::cry:

jeg lurer på om det kan være at den ikke liker lydkortet mitt og at det blir noe krøll der. Lyden høres veldig rar ut. jeg har et hercules 7.1 kort??

Lenke til kommentar

sorry at det blir litt mange posts her, men DET FIKSET IKKE problemet, lyden ble ti ganger bedre, men han hakker rundt fortsatt. På minimum requirements ser det jo ikke ut som det skal være noe problem. ved noen anledninger faller spillet helt ut til windows. ikke verdens mest stabile sak dette her. :no::no::no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...