morknudsen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hei Jeg skal kjøpe meg en multifunksjonsskriver og ser at TV2 hjelper deg kåret "Epson Blekk Skriver Stylus CX6400 Blekkskriver, kopi, skanner" til den beste skriveren. Uten at jeg har sett den eller har noe peiling på slike skrivere ønsker jeg noen tips fra dere. Trenger følgende: - En skriver som kan skrive ut digitale bilder i god kvalitet (fra et 5 mpix kamera) - både på a4-ark og slike ark som leveres fra fotobutikkene når man bestiller i butikken) - Mulighet for å skrive bare sort/hvitt - En ok scanner - Flere blekkpatroner Tror dere at denne "holder" til dette? Primært fotoutskrifter ..... Bilde: Link på komplett.no: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121665 Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Tester av typen TV2 hjelper deg legger gjerne vel stor vekt på pris når de skal kåre en "best i test". En "mest for pengene" pris hadde vært mer riktig på dette produktet. Husk og at de ikke har sett etter den optimale "fotoflerbruksmaskinen" men satt et pristak. Rett over dette pristaket finnes det mange mye mer interessante maskiner. Er Epson et alternativ så vil alltid RX500/600 være et bedre valg. Priser litt i overkant av 3000.- Canon MP700 kan og med hell prøves. Denne er ikke ulik i865 i oppbygning. Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Bra svar. Det er nok sant at de fokuserer på pris. Sett at jeg hadde "tak" på 3500,- - hvem ville du da anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå