Gå til innhold

Noe gøy å finnepå i Oslo?

knutby

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Oslo i morra, og lurte på om det er noe gøy å gjøre der... Bortsett fra det vanlige ;) Mener å ha hørt at Megazone skal ha fått en oppussing? Ellers så er jo Outland og Avalon et must. Flere tips?

Ja, jeg kjører :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

horestrøket? :nei:

megazone har fått innendørs paintball. Gummikuler og 18års aldersgrense, men siden du kjører...

Hvis det er et fint vær kan du bare slappe av på aker brygge med en øl (ekstremt billig) eller noe lignende.

Lenke til kommentar
horestrøket? :nei:

megazone har fått innendørs paintball. Gummikuler og 18års aldersgrense, men siden du kjører...

Hvis det er et fint vær kan du bare slappe av på aker brygge med en øl (ekstremt billig) eller noe lignende.

Du motsier deg selkv litt i det svaret der siden du først sier noe om at han kjører og så foreslår en øl på aker brygge :p hehe

Du kan rett og slett shoppe, shopping i oslo er utrolig gøy :D MASSE butikker overalt. Du finner sikkert noe du har lyst på :p

Men gutter flest er kanskje ikke så interesert i shopping?

Lenke til kommentar

Du motsier deg selkv litt i det svaret der siden du først sier noe om at han kjører og så foreslår en øl på aker brygge :p hehe

Ehm..?

"Siden han kjører bil" = Han er over 18 år. Derfor kan han dra på Megazone.

Slik oppfattet jeg det ihvertfall.

Ellers, så bor jeg ikke i Oslo, og har bare vært der én gang i senere tid, som jeg husker.

Lenke til kommentar

Jeg skal ned til sentrum for å shoppe i morgen, hehe.

Snakket om innendørs paintball somn har 18års aldersgrense, men siden han skal kjøre burde han jo være 18.

Kanskje han skal overnatte, hva vet jeg :)

Kanskje colluseum og se på troja...

Eller så kan du finne deg noen sossebutikker i sentrum, og bruke tusenvis av kroner på et svettebånd.

Lenke til kommentar

Tja, du kan jo alltids besøke meg. Mye moro som skjer her hjemme :ermm:

Vel, for å være litt saklig så digger jeg Oslo. Spesielt Aker Brygge. Jeg er litt av en byvanker. Du aner ikke hvor digg det er å sole seg på Festningen. :thumbs:

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar

Skal bare være der i noen timer.. 6-8 timer med noen kompiser. Når jeg sa at jeg kjørte mente jeg at jeg ikke kunne drikke med dritings..

Er ikke noen spessiell tur, bortsettfra at det er første gang jeg kjører selv til Oslo;)

Edit: RBK: jeg kommer jeg :cool:

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...