aeinstein Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Denne kjøleren her har to sånne skruknapper til å stille vifta med. En i 5,25" plass og en bak i pci-hullet. Kan jeg eventuelt ta en av disse og bruke på ei annen vifte? Eller virker ikke det? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 bare koble til ledningene det Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Supert! Jeg visste ikke om det var noen viktige deler i vifta over som gjorde det umulig, eller ubrukelig på andre vifter! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Kan jo hende at pluggen er litt "spesiell", men det skal ikke mye mekkekunskaper til for at dette skal gå Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Tenkte bare jeg skulle nevne det for de som ikke har tenkt over det, men hvis du har en gammel PSU som er ødelagt kan det være kult å sjekke om den har en sånn temperaturkontrollert spenning til vifta! Og selfølgelig bruke den til noe annet da! Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Tenkte bare jeg skulle nevne det for de som ikke har tenkt over det, men hvis du har en gammel PSU som er ødelagt kan det være kult å sjekke om den har en sånn temperaturkontrollert spenning til vifta! Og selfølgelig bruke den til noe annet da! Doh... jeg tok bare ut vifta på min. Hvor er det den temp kontrollen er? Endret 21. mai 2004 av Kalle_^ Lenke til kommentar
moray Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg har en volcano.. Regner med at det er samme viftekontrollere.. Bruker den variable motstanden som skulle sitte i PCI til en 80 mm kabinettvifte bak.. Bare kuttet plussledningen (rød) og loddet den i serie.. Funker som bare det.. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Temp kontrollen satt på en av kjøleribbene, den hadde en bitteliten plate over seg som var skrudd i ribba og som presset ned komponenten mot ribba.... Hvis du ikke finner den uten videre så er den nok integrert i kortet et sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå