kaaasen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Heisann! Har funnet ut at jeg skal ta frem Morrowind med Expansions igjen, for å gå gjennom det på nytt. Ser for meg å starte med en hard kriger...en skikkelig tanks. Hvilken rase og alt det der er å anbefale, for å få hardest mulig kar? Har runnet det en gang, men føler at det er på tide å gjøre det igjen. Bare å slenge frem tipsene deres her, så skal jeg ta dem til etterretning På forhånd, takk Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg tenkte også å la dere få ta del i avgjørelsene jeg må ta etterhvert, hvis det er noen interesse for det. Kan kanskje virke litt tamt, men det skader jo aldri, så det går ann å se hvordan interessen er først. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 half-orc aktig kar er vel en dedikert kriger? den første karakteren min var en sånn en. Nå spiller jeg Breton med heavy armor og long sword... helt kurrant Jeg stemmer for Half-Orc her Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Tja...Orc må vel kanskje være kurrant ja. Dem ser jo ikke så rent lite skumle ut heller Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg har best erfaringer med Redguard.. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Som hard kriger, er vel kanskje orc den idelle rasen, men hva med imperial da? Jeg har iallefall gode erfaringer med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå