Jonnar Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Var det bare meg som ikke likte Equicez- albumet noe særlig? Fikk jo 6'er på 6'er av kritikerne, men personlig synes jeg det var et eneste stort gjesp, med unntak av noen få sanger... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 ja equicez er talentløse aper. De er toppen av oppskrytt! Skal jeg høre på engelsk rap, hører jeg på de som kan det. ekissesmyass Sire bare Klovner I Kamp og Gatas parlament!! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Er enig i at albumet ikke er vært en 6'er... men syns for all del ikke det er dårlig album.. 4'er er kanskje mer riktig etter min mening... personlige meninger er greit... men å kalle Equicez oppskrytt for så å trekke fram KIK og GP med fet skrift og tommel opp... det tar kaka... KIK er jo overhypa som faen... lyriske ferdigheter under pari kombinert med A4 flow og som regel simpel produsksjon... Endret 20. mai 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) personlige meninger er greit...men å kalle Equicez oppskrytt for så å trekke fram KIK og GP med fet skrift og tommel opp... det tar kaka... KIK er jo overhypa som faen... lyriske ferdigheter under pari kombinert med A4 flow og som regel simpel produsksjon... Simpel og overhypet var vel å ta litt i. KiK er bra HipHop... Enig i at noen av tekstene kanskje kan virke litt teite, f.eks. Dr.S, sangen er fet, men samtidig helt teit... Men Nattens Sønner er genial, og KiK er god på den type sanger... GP er ofte ganske simpelt, men de blir ikke hypet like mye som f.eks KiK. EDIT: Innlegg #100!! Endret 20. mai 2004 av Jonnar Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Gatas Parlament bryr seg om en ting; å få ut sitt politiske budskap (jeg støtter btw mesteparten av deres meninger), og derfor er ikke musikken så overlessa av fancy beats osb. ... Ellers syns jeg Equicez er ganske så kjedelig, i alle fall de få sangene jeg har hørt... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 GP er RU-kamprop med relativt enkle beats, egentlig. Funker bra og er liksom "deres greie". Mye bra musikk, mye bra tekster. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Pf.. Likte ikke de noe særlig.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Likte Equicez på "Barnslig"-sangen, for der het hun lille jenta Thea. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Barnslig er en kongesang. Teksten er rå! Det eneste er jo beaten da. Det kan godt være den er laget sånn med vilje, men den er low... Hørte på den med bare én høyttaler litt sent på kvelden, og det var helt stille... Lavt volum. Test det og du vil bli overrasket over hvor simpel beaten faktisk er. Du merker ikke så mye til det med vanlig høring. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Ække det sånn rap a? Jo, det er derfor vi ikke liker sånt. Og siden jeg ikke liker sånt burde jeg egentlig ikke uttale meg om dette. MEN, kan si meg enig i at det albumet var gjennomført kjedelig, ingen høydepunkter/digresjoner musikalsk, stort sett samme hele veien, tekstene gadd jeg ikke høre på, men unansett, har hørt bedre, mye bedre... Edit: Stygg leif. Endret 24. mai 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Gatas Parlament er et av de eneste bra rapbanda Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hører ikke så mye på rap, men syns noen av sangene dies var litt bra! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Likte sånn 2 sanger eller noe... Resten var kjedelige! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå