Gå til innhold

VBS-1 sluppet1


Anbefalte innlegg

Det er allerede en himla lang tråd på BIS forumet... den viser hvor sultne OFP samfunnet er på nye ting fra BIS. BIS kunne lagd nesten hva som helst og solgt det til hvilken pris som helst tror jeg... :cool: (iallefall når man ser hvor mange som kunne kjøpt dette selv om det ikke er ett spill og det koster skjorta...)

 

Marek Spanel svarte faktisk i tråden også (for de som ikke ferdes på BIS forumet... så at du hadde vært aktiv i tråden *Magnus*/Diablo...)

 

Some important notes you should understand concerning VBS1:

 

- VBS1 is a low cost simulation system based on Operation Flashpoint engine. So far, it was succesfuly adopted by various US military organization and we extend its usage to other users worldwide. One of the important new customers for VBS1 is now Australian Defence Forces.

 

- VBS1 is not a game and it has not intention to replace Operation Flashpoint for home entertainment.

 

- VBS1 uses modified Operation Flashpoint 1 engine.

 

- using our new online store, it will be now very easy to start using or evaluting VBS1 by various military and other customers around the world which will help VBS1 to be more recognized in the simulation industry

 

- in North America, VBS1 is still exclusively distributed and supported by our partner Coalescent Technologies.

 

We're going to release more detailed information about VBS1 new release later today at www.bistudio.com

 

--------------

Marek Spanel - Operation Flashpoint Project Leader

 

 

Etter at det er sagt; jeg vurderer seriøst å skaffe det faktisk... spill eller ikke spill. En anmeldelse av VBS1 kunne jo vært en bra start på OFP2 portalen min... :hmm:

 

Ser for meg at jeg dekker OFP 2, VBS 1 og IL (hvis det blir noe av da..). Hmmm... bra at jeg får feriepenger så det holder snart... eller kanskje jeg skal smiske litt med Marek (tilby gratis bannerplass på sidene mine for alltid mot ett fullt sett med VBS1... hmmm :hmm:;) )

 

... jaja, det er lov å drømme :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flashpoint var så bra at jeg har kjøpt to eksemplarer av det. Ett til meg og ett slik at jeg kan spille co-op med andre. Spiller det enda, det er bare såååå bra.

 

Nå er det jo ingen som sier at du må kjøpe alle add-on'ene med en gang. Kan jo investere litt gradvis.

 

Hva er egentlig maskinkravet til VBS-1?

Lenke til kommentar
Flashpoint var så bra at jeg har kjøpt to eksemplarer av det. Ett til meg og ett slik at jeg kan spille co-op med andre. Spiller det enda, det er bare såååå bra.

 

Nå er det jo ingen som sier at du må kjøpe alle add-on'ene med en gang. Kan jo investere litt gradvis.

 

Hva er egentlig maskinkravet til VBS-1?

Maskinkravet til VBS er omtrent det samme som på vanelig OFP.

 

Men det er jo egentlig ikke et spill, det er en verson som forsvaret i enkelte land har brukt på å trene seg litt på og forskjellig. Det sies at man egentlig ikke får noe spilleopplevelse utav det.

Lenke til kommentar
Men det er jo egentlig ikke et spill, det er en verson som forsvaret i enkelte land har brukt på å trene seg litt på og forskjellig. Det sies at man egentlig ikke får noe spilleopplevelse utav det.

Nettopp! Tror vanlige brukere som oss ikke får noen spesielt ut av dette. Er mer ment som et verktøy til å demonstrere taktikker og slikt. For å ha nytte av det bør man sikkert også ha en plan først om hva man har tenkt å simulere. Tviler sterkt på et det er noen innebygde "missions" og slike ting.

Lenke til kommentar
Hmm.. ja en anmeldese hadde vært greit, for det ser jo latterli kult ut!! Jeg er evig Operation Flashpoint fan, men gleder meg så sinnsykt til nr 2 kommer, så hadde vært gøy med noe annet å få tankene vekk fra

Jepp helt enig.. OFP2 er brent fast i hjernen min lol.. men SC3 ser hel KONGELIG fett ut å.. så tenker på det å.. men OFp2 er allikavell brent fast hardere..

 

OFP2 kommer til å bli tidenes mest REALISTISKE spill EVER! ( Å beste SEFF! :yes: )

Lenke til kommentar

For oss som er uhelbredelige OFPCP fanatikere, så burde jo VBS1 være den ultimate, våte drømmen :love::dribble::p

 

Vi spiller jo ikke så mye egentlig...bare stager settings for de ultimate bildene. Men seriøst; å punge ut med nesten 4500,- kroner for å bare ta screenshots...vel da er du en ekte screenaholic! :roll:

 

Både Marek og Ondrej har jo sagt at for de som kun er på jakt etter ett OFP lignende spill, så er ikke VBS1 tingen.

 

 

(for de uinnvidde; OFPCP = Operation Flashpoint Combat Photography, og vi holder til her! )

Lenke til kommentar
For oss som er uhelbredelige OFPCP fanatikere, så burde jo VBS1 være den ultimate, våte drømmen :love::dribble::p

 

Vi spiller jo ikke så mye egentlig...bare stager settings for de ultimate bildene. Men seriøst; å punge ut med nesten 4500,- kroner for å bare ta screenshots...vel da er du en ekte screenaholic! :roll:

 

Både Marek og Ondrej har jo sagt at for de som kun er på jakt etter ett OFP lignende spill, så er ikke VBS1 tingen.

 

 

(for de uinnvidde; OFPCP = Operation Flashpoint Combat Photography, og vi holder til her! )

:love: jepp..

 

For dem som nylig har skaffet seg OFP last ned SuperMod som gjør OFP moderne :love::love::dribble:

 

men personelig så liker jeg ikke Wilco's anim pack som følger med.. jeg slettet den å bruker Enten Min egen eller Default

 

( ja, jeg er anim maker til OFP, har testet Maya, den er vanskelig :) , så holder meg til Ofpanim :yes: )

Lenke til kommentar

Some important notes you should understand concerning VBS1:

 

- VBS1 is a low cost simulation system based on Operation Flashpoint engine. So far, it was succesfuly adopted by various US military organization and we extend its usage to other users worldwide. One of the important new customers for VBS1 is now Australian Defence Forces.

 

- VBS1 is not a game and it has not intention to replace Operation Flashpoint for home entertainment.

 

- VBS1 uses modified Operation Flashpoint 1 engine.

 

- using our new online store, it will be now very easy to start using or evaluting VBS1 by various military and other customers around the world which will help VBS1 to be more recognized in the simulation industry

 

- in North America, VBS1 is still exclusively distributed and supported by our partner Coalescent Technologies.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...