Gå til innhold

VBS-1 sluppet1


Anbefalte innlegg

Jepp!!.. VBS-1 er SLUPPET!

 

Bruker OFP engine 1.5 å DX9 grafikk motor ( SOM JEG HAR HØRT!! ikke sikker )

 

last ned 19 mb trailer HER!

:w00t:

 

Spillet koster 150 Dollor

å addons som special forces å Animals osv osv osv koster tilsammen 450 DOLLOR!!! :mad:

 

( står NEDERST på siden )

 

EDIT: eller er $ dollor ? kanskje det er litt billigere en jeg trodde KANSKJE hvis $ ikke er dollor

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

se på disse å da :yes:

 

 

ADF_1.jpg

 

ADF_2.jpg

 

animal_1.jpg

 

:yes:

 

EDIT:; se på bildene.. de ROKKER ( Den bruker OFP engline 1.5 å det SIES at den bruker DX9.. vet ikke ) :D GLEDER MEG til OFP2!! :thumbs:

 

Maruk sa i sag at de jobber hardt med OFp2.. så for de som tror den e kansselert så tok dere feil :yes::w00t:

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
åssen kan det koste så mye? ingen betaler vel nesten 5000kr for et spill..du får jo over til vanlige for den prisen

Fordi det er egentlig en verson som det amerikanske forsvaret spillte for å lære seg teknikker å greier på.

 

Men nå er det bestemt at det skal gå public.

Lenke til kommentar

En ting er jo positivt med prisen. Du finner garantert ingen sutrete fjortiser online :green:

 

Vet ikke jeg, ble litt i tvil nå. Skal jeg kjøpe nytt skjermkort, eller skal jeg kjøpe VBS-1?

 

Hvis ikke Flashpoint 2 kommer snart, så kanskje...

 

Finnes jo sikkert folk som har brukt 4 000,- på The Sims, så det er sikkert noen som er villig til å betale det samme for VBS-1.

Lenke til kommentar
En ting er jo positivt med prisen. Du finner garantert ingen sutrete fjortiser online  :green:

 

Vet ikke jeg, ble litt i tvil nå. Skal jeg kjøpe nytt skjermkort, eller skal jeg kjøpe VBS-1?

 

Hvis ikke Flashpoint 2 kommer snart, så kanskje...

 

Finnes jo sikkert folk som har brukt 4 000,- på The Sims, så det er sikkert noen som er villig til å betale det samme for VBS-1.

Flashpoint2 tipper jeg kommer Q3 - Q4 2005

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
En ting er jo positivt med prisen. Du finner garantert ingen sutrete fjortiser online  :green:

 

Vet ikke jeg, ble litt i tvil nå. Skal jeg kjøpe nytt skjermkort, eller skal jeg kjøpe VBS-1?

 

Hvis ikke Flashpoint 2 kommer snart, så kanskje...

 

Finnes jo sikkert folk som har brukt 4 000,- på The Sims, så det er sikkert noen som er villig til å betale det samme for VBS-1.

Flashpoint2 tipper jeg kommer Q3 - Q4 2005

Om ikke i 2006 en gang.

 

De har jo tydeligvis såvidt starta på spillet.

Lenke til kommentar
En ting er jo positivt med prisen. Du finner garantert ingen sutrete fjortiser online  :green:

 

Vet ikke jeg, ble litt i tvil nå. Skal jeg kjøpe nytt skjermkort, eller skal jeg kjøpe VBS-1?

 

Hvis ikke Flashpoint 2 kommer snart, så kanskje...

 

Finnes jo sikkert folk som har brukt 4 000,- på The Sims, så det er sikkert noen som er villig til å betale det samme for VBS-1.

Flashpoint2 tipper jeg kommer Q3 - Q4 2005

Om ikke i 2006 en gang.

 

De har jo tydeligvis såvidt starta på spillet.

Jeg tror de har komme litt lengere en vi tror... tror de kommer til å Overaske oss i nermeste fremtig med bilder e.l time will show :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...