karlfr Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Lurer på om jeg skulle hatt meg en av disse to maskinene da jeg har falt veldig for ASUS. Det jeg lurer på som jeg ikke har klart å finne ut av, er om disse maskinene ikke har tv-out? Hva blir løsningen da? Lenke til kommentar
knut Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Ingen av disse modellene har tv-utgang. Spesifikasjoner kan du finne i produktguiden vår: http://produkt.barbara.no Personlig har jeg aldri brukt en tv-utgang på en bærbar så det er ikke det store tapet for meg. Min laptop har heller ikke tv-utgang men har ikke savnet den hele tiden jeg har hatt maskinen (3/4 år). Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 TV-ut på laptop er jo genialt! Er mye lettere som regel å koble den til TVen istedet for den stasjonære, slipper å ha TV og stasjonær i samme rom.. Det geniale for meg er å "streame" filmer f.eks. trådløst fra den stasjonære til laptopen og så koble lap'n til TVen Men vi har alle ulike behov.. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Ja, så igjennom i produkt guiden, men skjønnte ikke at de ikke hadde det før jeg samenlignet de med et par HP modeller.. Når det gjelder TV-out, er jeg enig med cyberpet. Bedre å koble til den bærbare enn stasjonære. Så jeg kommer aldri til å kjøpe en bærbar uten. Synd, for nå falt ASUS bort!! Lenke til kommentar
knut Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Skjønner absolutt at det er mange som foretrekker å bruke den bærbare å koble til tv'en istedet for en lang kabel fra den stasjonære. Nå bor jeg på et lite område som gjør at det ikke er nødvendig. Vil også tro at multimedieavspillere kommer til å bli veldig populære fremover siden prisen og kompatabiliteten har blitt betydlig bedre. Gleder meg når det kommer enheter med dvd-rom, minnekort-leser, 802.11a/g, vanlig nettverk og de andre tingene som f.eks. pinnacle showcenter hadde: http://www.barbara.no/art.php?artikkelid=6493 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå