Gå til innhold

Fra pc til Xbox

Thewiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Nevnarion

Ulovelig kopi?

Det er ikke ulovelig å laste ned filmer i Norge (enda), bare dele dem! Det er det vist veldig mange som ikke klarer å få inn samme hvor mange ganger det blir sagt!

Til trådstarter:

Hvilket format er det, det er snakk om?

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Er xbox-en modda? Hvis den er det skulle det ikke være noe problem ellers må du nok bruke original DVD-en (som jeg er sikker på at du har...) og kjøpe deg deg fjernkontroll til xbox-en.

Hvis den ikke er modda vil det ikke fungere å brenne filmen på en DVD plate og stappe den i xbox-en...

Lenke til kommentar
@ Nevnarion

Ulovelig kopi?

Det er ikke ulovelig å laste ned filmer i Norge (enda), bare dele dem! Det er det vist veldig mange som ikke klarer å få inn samme hvor mange ganger det blir sagt!

Til trådstarter:

Jeg tror det er divx :hm: Det sto dette på filen:THE.LORD.OF.THE.RINGS.TCF.DVD.RE.DIVX.CD1-TRIX

Lenke til kommentar
@ Nevnarion

Ulovelig kopi?

Til trådstarter:

Jeg tror det er divx :hm: Det sto dette på filen:THE.LORD.OF.THE.RINGS.TCF.DVD.RE.DIVX.CD1-TRIX

Da må du nok konvertere til DVD format (fant ikke på noen bedre måte å si det på...)!

Du finner guider og programmer til slikt på doom9.org!

Lykke til :thumbup:

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
@ Nevnarion

Ulovelig kopi?

Til trådstarter:

"UlovElig?!?"

Kanskje ikke ulovlig nei, men særlig pent gjort? NEI!

Men nå sier jo TheWiz at det ikke er en kopi da, så da er vel alt greit. Da er det bare å bruke original DVD'en da. :yes:

Lenke til kommentar
@ Nevnarion

Ulovelig kopi?

Til trådstarter:

Da må du nok konvertere til DVD format (fant ikke på noen bedre måte å si det på...)!

Du finner guider og programmer til slikt på doom9.org!

Lykke til :thumbup:

konvertere til DVD format? :confused:

Lenke til kommentar

OT - Er det ikke enklest å kopiere den over nettverk? Skjønner hvis du ikke gidder bruke masse HD plass ov vil ha den på CD/DVD altså...

Sjekk at du har rette codecs og en bra mediaplayer så skal det gå glatt.

OT igjenn - Flere hørt at Xbox sliter med å kjøre offisielle Van Helsing traileren?

Lenke til kommentar
Er xbox-en modda? Hvis den er det skulle det ikke være noe problem ellers må du nok bruke original DVD-en (som jeg er sikker på at du har...) og kjøpe deg deg fjernkontroll til xbox-en.

Hvis den ikke er modda vil det ikke fungere å brenne filmen på en DVD plate og stappe den i xbox-en...

Nei jeg har ikke modda den nei

Lenke til kommentar
OT - Er det ikke enklest å kopiere den over nettverk? Skjønner hvis du ikke gidder bruke masse HD plass ov vil ha den på CD/DVD altså...

Sjekk at du har rette codecs og en bra mediaplayer så skal det gå glatt.

OT igjenn - Flere hørt at Xbox sliter med å kjøre offisielle Van Helsing traileren?

Når jeg finner en mediaplayer som det går glatt på, hva gjør jeg da?

Lenke til kommentar

Xbox uten chip = Skrap :roll:

Anbefaler deg å kjøpe enten:

- Xecuter 2.3b Lite (trenger lodding)

- Xecuter 2.3b Lite + (PLUS) (trenger IKKE lodding)

- Aladdin Advance + (Trenger lodding) Kompisen min har denne MEN Han bruker Xecuter 2.3b Lite sin Firmware Flash, rett og slett genialt og billigere!

Og så legger du 800,- i kassen hos noen som selger 120GB harddisker (Ikke Western Digital de bråker mest!) og løper avgårde med den

Lenke til kommentar
Xbox uten chip = Skrap :roll:

Anbefaler deg å kjøpe enten:

- Xecuter 2.3b Lite (trenger lodding)

- Xecuter 2.3b Lite + (PLUS) (trenger IKKE lodding)

- Aladdin Advance + (Trenger lodding) Kompisen min har denne MEN Han bruker Xecuter 2.3b Lite sin Firmware Flash, rett og slett genialt og billigere!

Og så legger du 800,- i kassen hos noen som selger 120GB harddisker (Ikke Western Digital de bråker mest!) og løper avgårde med den

Argh!

Blir GAL av at folk sier at Xbox uten chip er dritt (hey! det rimte!).

Ja....æh.. Fy på deg. :ermm:

Lenke til kommentar

Koster vel rundt 400 kroner inkludert frakt fra console corner

Du kan ko evt. vurdere å kjøpe deg en 4 generasjonschip istedenfor, slike som Xenium, smartXX eller Xecuter 3 når den siste kommer ut (kan bli en stund til..)

Edit: Ville også si at det er tull at en umoddet xbox er skrap!

Og til slutt bare si at jeg gir blaffen om det er "uloveig" versjon eller ei, sier bare at av og til kan det være fornuftig å kjøpe filmen med tanke på kvalitet :)

edit #2: Blir nok heller rundt 350 kroner, så på plusversjonen første gangen nemmelig...

Endret av b_cybe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...