Thewiz Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg har Ringenes Herre på dataen min og hvis jeg legger det på en ledig dvd, kan jeg se filmen på Xbox en min? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Kan du ikke bare spille av original-DVD'en i Xbox'en din? Eller er det kanskje ulovlige kopier av Ringenes Herre vi prater om her? Er vel ikke det er det vel? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Nei det er ikke det! kan du ikke bare svare på spørmålet mitt? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) @ Nevnarion Ulovelig kopi? Det er ikke ulovelig å laste ned filmer i Norge (enda), bare dele dem! Det er det vist veldig mange som ikke klarer å få inn samme hvor mange ganger det blir sagt! Til trådstarter: Hvilket format er det, det er snakk om? Endret 20. mai 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Er xbox-en modda? Hvis den er det skulle det ikke være noe problem ellers må du nok bruke original DVD-en (som jeg er sikker på at du har...) og kjøpe deg deg fjernkontroll til xbox-en. Hvis den ikke er modda vil det ikke fungere å brenne filmen på en DVD plate og stappe den i xbox-en... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 @ Nevnarion Ulovelig kopi? Det er ikke ulovelig å laste ned filmer i Norge (enda), bare dele dem! Det er det vist veldig mange som ikke klarer å få inn samme hvor mange ganger det blir sagt! Til trådstarter: Hvilket format er det, det er snakk om? Jeg tror det er divx Det sto dette på filen:THE.LORD.OF.THE.RINGS.TCF.DVD.RE.DIVX.CD1-TRIX Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) @ Nevnarion Ulovelig kopi? Det er ikke ulovelig å laste ned filmer i Norge (enda), bare dele dem! Det er det vist veldig mange som ikke klarer å få inn samme hvor mange ganger det blir sagt! Til trådstarter: Hvilket format er det, det er snakk om? Jeg tror det er divx Det sto dette på filen:THE.LORD.OF.THE.RINGS.TCF.DVD.RE.DIVX.CD1-TRIX Da må du nok konvertere til DVD format (fant ikke på noen bedre måte å si det på...)! Du finner guider og programmer til slikt på doom9.org! Lykke til Endret 20. mai 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 @ Nevnarion Ulovelig kopi? Det er ikke ulovelig å laste ned filmer i Norge (enda), bare dele dem! Det er det vist veldig mange som ikke klarer å få inn samme hvor mange ganger det blir sagt! Til trådstarter: Hvilket format er det, det er snakk om? "UlovElig?!?" Kanskje ikke ulovlig nei, men særlig pent gjort? NEI! Men nå sier jo TheWiz at det ikke er en kopi da, så da er vel alt greit. Da er det bare å bruke original DVD'en da. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 @ Nevnarion Ulovelig kopi? Det er ikke ulovelig å laste ned filmer i Norge (enda), bare dele dem! Det er det vist veldig mange som ikke klarer å få inn samme hvor mange ganger det blir sagt! Til trådstarter: Hvilket format er det, det er snakk om? Jeg tror det er divx Det sto dette på filen:THE.LORD.OF.THE.RINGS.TCF.DVD.RE.DIVX.CD1-TRIX Da må du nok konvertere til DVD format (fant ikke på noen bedre måte å si det på...)! Du finner guider og programmer til slikt på doom9.org! Lykke til konvertere til DVD format? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 OT - Er det ikke enklest å kopiere den over nettverk? Skjønner hvis du ikke gidder bruke masse HD plass ov vil ha den på CD/DVD altså... Sjekk at du har rette codecs og en bra mediaplayer så skal det gå glatt. OT igjenn - Flere hørt at Xbox sliter med å kjøre offisielle Van Helsing traileren? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Er xbox-en modda? Hvis den er det skulle det ikke være noe problem ellers må du nok bruke original DVD-en (som jeg er sikker på at du har...) og kjøpe deg deg fjernkontroll til xbox-en.Hvis den ikke er modda vil det ikke fungere å brenne filmen på en DVD plate og stappe den i xbox-en... Nei jeg har ikke modda den nei Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hva faen bryr det deg om den er lovlig eller ikke? Bare lyst til å være løpegutt for moddene og få klapp på hodet, så er det bare kvalmende, og du bør legge av med en gang. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 OT - Er det ikke enklest å kopiere den over nettverk? Skjønner hvis du ikke gidder bruke masse HD plass ov vil ha den på CD/DVD altså... Sjekk at du har rette codecs og en bra mediaplayer så skal det gå glatt. OT igjenn - Flere hørt at Xbox sliter med å kjøre offisielle Van Helsing traileren? Når jeg finner en mediaplayer som det går glatt på, hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Ikke modda? heh da sliter du... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Så da går det ikke ann da, hvis man ikke har en modda Xbox? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Xbox uten chip = Skrap Anbefaler deg å kjøpe enten: - Xecuter 2.3b Lite (trenger lodding) - Xecuter 2.3b Lite + (PLUS) (trenger IKKE lodding) - Aladdin Advance + (Trenger lodding) Kompisen min har denne MEN Han bruker Xecuter 2.3b Lite sin Firmware Flash, rett og slett genialt og billigere! Og så legger du 800,- i kassen hos noen som selger 120GB harddisker (Ikke Western Digital de bråker mest!) og løper avgårde med den Lenke til kommentar
Laman Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Xbox uten chip = Skrap Anbefaler deg å kjøpe enten: - Xecuter 2.3b Lite (trenger lodding) - Xecuter 2.3b Lite + (PLUS) (trenger IKKE lodding) - Aladdin Advance + (Trenger lodding) Kompisen min har denne MEN Han bruker Xecuter 2.3b Lite sin Firmware Flash, rett og slett genialt og billigere! Og så legger du 800,- i kassen hos noen som selger 120GB harddisker (Ikke Western Digital de bråker mest!) og løper avgårde med den Argh! Blir GAL av at folk sier at Xbox uten chip er dritt (hey! det rimte!). Ja....æh.. Fy på deg. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Hvor mye koster Xecuter 2.3b Lite da? Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Koster vel rundt 400 kroner inkludert frakt fra console corner Du kan ko evt. vurdere å kjøpe deg en 4 generasjonschip istedenfor, slike som Xenium, smartXX eller Xecuter 3 når den siste kommer ut (kan bli en stund til..) Edit: Ville også si at det er tull at en umoddet xbox er skrap! Og til slutt bare si at jeg gir blaffen om det er "uloveig" versjon eller ei, sier bare at av og til kan det være fornuftig å kjøpe filmen med tanke på kvalitet edit #2: Blir nok heller rundt 350 kroner, så på plusversjonen første gangen nemmelig... Endret 20. mai 2004 av b_cybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå