yeaaaaaah Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hvordan tar man opp en brutt nedlasting med bit torrent? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hvilket program bruker du da? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hvordan tar man opp en brutt nedlasting med bit torrent? Vanligvis skal det holde å finne torrenten igjen og så velge at du vil lagre den på samme sted. Mulig dette er forskjellig fra klient til klient, men det er min erfaring. Lenke til kommentar
yeaaaaaah Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Jeg kan ikke noe særlig om bit torrent, men trenger man 2 programmer, bit torrent og et annet? Jeg har i hvert fall bit torrent og bit tornardo. Men hvordan gjør jeg når jeg skal resume ned en fil? Takker for svarene hittil. Endret 20. mai 2004 av yeaaaaaah Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg kan ikke noe særlig om bit torrent, men trenger man 2 programmer, bit torrent og et annet? Jeg har i hvert fall bit torrent og bit tornardo. Men hvordan gjør jeg når jeg skal resume ned en fil? Takker for svarene hittil. Bit torrent klienten er såvidt jeg vet gjennomsyret av adware. Holder lenge med en klient Bit tornado er ett greit valg. Dersom du har begynt å laste ned en fil regner jeg med at du fant en link til torrenten ett sted. La oss si at ett hardware firma har lagt ut driverne som torrents. Da har du trykket på linken og begynt nedlastingen. Dersom du trykker på samme linken igjen og velger lagre på samme sted tror jeg dette skal bli bra. Ett lite tips dersom du vil dele opp downloaden litt er å lagre torrenten lokalt. Lenke til kommentar
yeaaaaaah Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Men er det vanlig at det tar 150 timer å laste ned en fil på 1,9 giga byte? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Men er det vanlig at det tar 150 timer å laste ned en fil på 1,9 giga byte? Det virker ikke så normalt nei. Det er mye som avgjør d/l hastigheten. Du skal stille U/L til å ikke være maks for da kveler du D/L i tillegg (har du f.eks 2048/256 kan du f.eks med Bit tornado sette upload til dsl/cable fast begrenset oppad til 20), det skal være endel kilder til filen dersom vi snakker om delte filer, du kan også ha lav D/L pga porter som er blokkert hos deg osv, osv. Alt dette er likevel ting som er greiest å søke seg fram til svar på google. Lykke til uansett.. Endret 20. mai 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå