ct Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hvis du har en PC uten infrarød, hvordan er beste måte å overføre bilder på da? Går det an å få tak i en usb-/data kabel til den? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hvis du vil ofre litt penger så kan du jo kjøpe Denne ,blir kanskje noe lapper dyrere enn kabel(?),men jeg synes det er verdt det.Har ikke den selv da. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Du kan sende bildene fra mobilen til mailen din også. Men det kan koste litt i lengden... Lenke til kommentar
galant Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 du må bruke en kabel som heter DKU-5 Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 du må bruke en kabel som heter DKU-5 Lenke til kommentar
ct Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Den var jo vanvittig dyr! 550 kr. Er det ikke noe billigere alternativ?? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 du må bruke en kabel som heter DKU-5 Oi, dagens innlegg fra siggetheman Mms til e-post går greit, det er jo en del gratis perioder nå for tida.. Var kanskje sånn e-post du mente walter_melon..? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ja det var MMS til e-post jeg mente. Er bare gratis med netcom den helga her, så er det slutt tror jeg.(?) Når jeg sender mail fra mobilen min til hotmail-konto må man skru ned spamfilteret til "standard"-nivå, ellers funker det ikke.. Du kan sende ganske mange mms'er til prisen av en slik datakabel, spesielt hvis du ikke har tenkt å ha mobilen mer enn ett års tid eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå