Alastor Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Søsteren min har fått seg et nytt headset, thrust 410 mega bass eller noe lignende. Det fungerer helt fint i lydinnspilling og musikkavspilling, men når en skal ha lydsamtale i msn messenger, så får jeg ikke til å få det koblet opp mot annen maskin. Får beskjed om at den andre maskinen har nettverksproblemer (de jeg kobler opp mot får beskjed om at jeg har problemer), og tilkoblingen brytes før den er skikkelig satt opp. Sitter på en helt vanlig telenor ADSL-tilkobling, uten ruter eller noen form for NAT. Mistenker Norton Inet security 2003 for å stå bak, men der står msn messenger på "permit all". Har også prøvd å deaktivere norton, fungerer fremdeles ikke. Er det en rar innstilling et eller annet sted jeg har oversett? Eller er det noe annet som kan fikse dette? Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 kjør veiviser for lyd og webcam i messenger Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Det har jeg selvfølgelig gjort, og den registrerer lyd både på mic og høyttaler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå