Vaffelkake Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Nå har jeg satt opp vannkjølingssystemet for en test utenfor kabbis. Jeg kjører AC's Plug&Cool-system med AC's Aquastream pumpe. Jeg bruker selvsagts pumpas funksjon til å lufte ut systemet (ved at den starter og stoppper i intervaller). Men, det er fremdeles _vann_vittig mange minibobler langs kanten på slangen, og i blokkene. Samler de seg i tanken til slutt, eller hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 De vil vel samle seg i det høyeste punktet i vann-systemet. Om dette er tanken så vil de da samle seg der. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Men, det er fremdeles _vann_vittig mange minibobler langs kanten på slangen, og i blokkene. Har hatt det slik i 1/2 år no. Ikkje i blokkene tho'. Er du sikker på at du har skikkelig flow? Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Vel, var jeg som var utolmodig, som vanlig. Nå er det ikke en eneste boble å se noe sted Lenke til kommentar
R0adkill Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Y splitter i toppen av systemet er fint for å fjerne luft.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Prøv å knekk en slange når pumpen går. Skal som regel ikke mye ekstrabevegelser på vannstrømmen før småboblene må gi tapt. Og som regel vil de forsvinne av seg selv etter en tid, såfremt du har nok vann i systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå