srbz Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Hører lite på elektronisk musikk, men Røyksopp og musikk i den sjangeren er tøft. Nettopp. Alt annet innefor genren elektronisk suger. Trance er FÆLT!! Endret 26. august 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hører lite på elektronisk musikk, men Røyksopp og musikk i den sjangeren er tøft. Nettopp. Alt annet innefor genren elektronisk suger. Trance er FÆLT!! Her har vi en autoritet på elektronisk musikk skjønner jeg Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Nettopp. Alt annet innefor genren elektronisk suger. Trance er FÆLT!! Du klarte ihvertfall å begrunne svaret ditt da. Uhm? Lenke til kommentar
T.L Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Har egentlig aldri hørt noe TRANCE som er bra, men liker godt en del som er elektronisk. Har ikke hørt alt for mye av det, men liker f.eks ugress, ralph myerz og røyksopp, gleder meg til jeg får hørt det nye albumet til ugress! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Mild elektronika går greit, men alt annet er utrolig fælt. Og jeg er overhodet ikke åpen for å høre sanger som trancemaniacer digger, for DE ER RETT OG SLETT IKKE KULE! IMO. Jeg tar forøvrig ikke i mot kritikk på mine egne meninger, så vennligst ikke kommenter. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Røyksopp er jo bare masse lyder... Det er iallfall sånn jeg hører det. De som liiker Røyksopp kan iallfall ikke klage på at trance er alt for repetetivt Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Kan ikke fordra elektronisk musikk Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 crap, crappety, crap, crap ,crap! Lenke til kommentar
andreas Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Er ikke all musikk bare "lyder" da Jaja, jeg liker godt elektronisk, god trance (ikke sånn som spilles på radio), og techno.. Tiesto, Carl Cox, Sander Kleinenberg, Pete Tong, Røyksopp, Telle gjengen.. o.l det er bra greier Finnes seff maaangen andre konge artister og DJ's... Men orker ikke å nevne alle heh.. Noen som skal på Ekkofestivalen i Bergen foresten? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 jeg liker musikk som jeg liker jeg.,... hehehe Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) -_- sa folk Endret 1. mars 2009 av Acrid Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hmm...det nærmeste jeg kommer elektronisk musikk er vel Red Harvest. Ganske enig. Skulle gjerne vært på konserten igår. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) -_- sa folk Endret 1. mars 2009 av Acrid Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 TRAAAANCEE SUUUUGEEEEEEEEEER! HAAAAAAAAAT. Ah, det var godt. Ralph Myerz, Røyksopp og slikt kan være kult, men ikke noe særlig mye mer. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg liker ikke röksopp eller noen form for trance. Generellt sett. Kanskje dukker det opp noe jeg liker en dag, men har det fremdeles til gode. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Rart hvordan egentlig folk misforstår utrykket suge, som i " er dårlig". Om en sang skal være dårlig, så må kvaliteten være dårlig. Altså, lav bitrate frks. Så, det finnes så og si ingen dårlig musik.. Men, det handler om hva man liker eller ikke. Og, om musikken er kommersiell, altså laget først og fremst for å tjene penger, ikke for å fremme kunsten sin. Uansett, Trance er en stor sjanger. Har dere hørt alt? Det har jeg enda til gode. Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Rart hvordan egentlig folk misforstår utrykket suge, som i " er dårlig". Om en sang skal være dårlig, så må kvaliteten være dårlig. Altså, lav bitrate frks. Så, det finnes så og si ingen dårlig musik.. Men, det handler om hva man liker eller ikke. Og, om musikken er kommersiell, altså laget først og fremst for å tjene penger, ikke for å fremme kunsten sin. Uansett, Trance er en stor sjanger. Har dere hørt alt? Det har jeg enda til gode. Du mener altså at det ikke finnes dårlig musikk? At musikk ikke kan være lite gjennomtenkt, uintelligent, uorginalt, falskt etc.? At en vokalist ikke kan synge elendig, eller en gitarist ikke kan spille dårlig? Det er helt på trynet. Om musikk er bra eller ikke er basert på mye mer en bare personlige preferanser. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Elektronisk musikk er ekstremt genialt. Det er masse innenfor elektronisk musikk som er genialt, men det meste komersielle er ren søppel. El-musikk jeg digger er : Elektronika, IDM, Melodic Trance, Hardcore / Nu-Gabber / Terrorcore, Chillout, Dub, D'n'B ++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå