Xanitra Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Det er også fordi de kun har kommet ut i et veldig begrenset antall. ja, herregud.. hva skjedde med buddhaen lissom? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg liker ikke elektronisk musikk. Det er greit nok å legge til symfoni o.l med PC, eller gjøre stemme, gitar, trommer osv. høyere, men å f.eks gjøre stemmen sin bedre, eller å lage gitarsoloer på PC er forkastelig. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) elektronisk musikk handler ikke bare om det superseven Elektronisk MUSIKK(ikke effect og/eller juks) er en egen stil. En paraply sjanger akkurat som rock. Selv liker eg absolutt ikke trance, men bigbeag og andre typer som fks Ugress og Røyksopp er bra Endret 23. juni 2004 av TLZ Lenke til kommentar
kns Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (...), Elektrofant, (...) og (...) er slik elektronika som jeg liker. Hey! Takk! Hilsen Klaus Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Woi! Mulighet for samples fra Elektrofant, Klaus? Noe liggende på nett? Aldri hørt, men ser bra ut. Desverre, som alle vet, holder det ikke med å bare se musikk. Endret 26. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Elektronikksjangeren er som de fleste sjangrer, et varia. Ingen liker alt innen elektronikk. Musikk er smak. Og smaken er som baken, delt i to. :!: Unntatt metal, det er bare teit. Lenke til kommentar
kns Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Woi! Mulighet for samples fra Elektrofant, Klaus? Noe liggende på nett? Aldri hørt, men ser bra ut. Desverre, som alle vet, holder det ikke med å bare se musikk. Enig, musikk er best når man hører det! Du kan selvfølgelig gå i butikken å høre det, men det skal også være mulig å høre utdrag fra den første plata her , og den nyeste plata her. Ikke det at jeg hadde tenkt å bruke forumet til å reklamere, men siden du spør Lenke til kommentar
kns Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) å lage gitarsoloer på PC er forkastelig. For å sikre utvikling og framtid, kan man ikke tillate seg å stagnere ved å bittert knuge på fortidens sannheter. Historien er til for å minnes, men også for å erfares og vurderes, samt å la seg inspirere av til å tvinge fram nyvinning. Dette gjelder for alle områder, og uten en slik mentalitet vil verden stoppe opp. For ikke lenge siden var det som du sier, nettopp forkastelig at feks gutter og jenter gikk på samme skole. En gang var det også en synd å si jorden var rund. I dag lager vi gitarsoloer ved hjelp av teknologi og elektronikk. Framtiden er nå. Heng med, eller hopp av toget! Endret 27. juni 2004 av kns Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Ey! Dette virker jo dritfett ut ifra hva jeg har hørt! Skal ikke se bort ifra at jeg spytter noen kroner inn i lommeboka di og plukker opp denne ved leilighet. Selges platene i "mainstream"-sjapper, eller må jeg bestille på nett? Virkelig fett. PS. Avataren din er vel litt vel stor... Endret 27. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
kns Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Ey! Dette virker jo dritfett ut ifra hva jeg har hørt! Skal ikke se bort ifra at jeg spytter noen kroner inn i lommeboka di og plukker opp denne ved leilighet. Selges platene i "mainstream"-sjapper, eller må jeg bestille på nett? Virkelig fett. Den selges i de fleste butikker, ja. Med mindre du bor innerst i Gjemtmellombakkarogberg-dalen, da! Ser i profilen din at du bor i Oslo, så da burde vel ikke Platekompaniet eller FreeRecordShop være så langt borte.. Kjøp den hvis du liker den! Og send meg gjerne en epost med ris/ros! Setter alltid pris på det! Cheers! Nå må jeg legge meg! Ha en fin kveld, HalTan! edit: øh...er avataren min for stor? den ser helt normal ut her...hmm..bytter tilbake til den gamle inntil jeg får fikset det, takk for tipset...! Endret 27. juni 2004 av kns Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 For stor i kilobyte. Maks 6 kb er lov. Lenke til kommentar
kns Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 For stor i kilobyte. Maks 6 kb er lov. Ah...ok, får ikke fikset det nå, men har endret til den gamle Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Uansett HalTan *skjerpe seg * Du bør absolutt sjekke ut Bonobo, en artist som ligner ganske mye på St. Germain i stil. Utrolig fett!! http://www.bonobomusic.co.uk/bonobo/news.php DRITfett. Sjekk ut på videosiden, særlig Bonobo - Pickup. Hører på den nå! Skikkelig bra... Flutter er også bra. Endret 27. juni 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Uansett HalTan *skjerpe seg * Du bør absolutt sjekke ut Bonobo, en artist som ligner ganske mye på St. Germain i stil. Utrolig fett!! http://www.bonobomusic.co.uk/bonobo/news.php DRITfett. Sjekk ut på videosiden, særlig Bonobo - Pickup. Hører på den nå! Skikkelig bra... Flutter er også bra. Takk for godt tips:) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Ey! Dette virker jo dritfett ut ifra hva jeg har hørt! Skal ikke se bort ifra at jeg spytter noen kroner inn i lommeboka di og plukker opp denne ved leilighet. Selges platene i "mainstream"-sjapper, eller må jeg bestille på nett? Virkelig fett. PS. Avataren din er vel litt vel stor... Og der var, omsider, plate kjøpt. "Wørk!" Utrolig, utrolig fett. Endret 26. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Elektronikksjangeren er som de fleste sjangrer, et varia. Ingen liker alt innen elektronikk. Musikk er smak. Og smaken er som baken, delt i to. :!: Unntatt metal, det er bare teit. Endelig fikk eg tatt Holger i skrivefeil. Elektronika-sjangeren, ikkje elektronikk som fort blir noke heilt anna (Jada, EG skrive masse feil...slapp av... ) on-topic: korleis høyres Elektrofant ut? Kan det beskrivast litt med ord? Har ikkje hørt noke av det.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Skal vi se, Ugress møter Erlend Øye, bare på 80-tallet, pluss en del annet? Strykere, gitarer, nesten-arkademusikk og übersyntha basslinjer, men likevel rolige partier, og partier med "mellow" vokal. Kanskje? Endret 26. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 en herlig lapskaus med andre ord? Kan det forresten sammelignast med Bjørn Torske? Hørt sangen Hard Trafikk med han? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Har nok ikke det. Men PM-boksen min er forresten åpen. Og ja, en herlig lapskaus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå