above Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Hallo Jeg fant desverre ikke noe annet sted å poste dette, visst det finnes et bedre sted til denne topicen så vær så snill å flytt den for meg Det jeg lurer på er hvordan jeg kan få lagd tøffe logoer, bakgrunner til desktop osv i Photoshop Cs 8? Jeg har så vidt prøvd meg på en liten logo med navnet mitt for bare å prøve meg litt. Fant info fra denne siden: [url="http://www.thewebmachine.com/"]http://www.thewebmachine.com/[/url] Men jeg skulle gjerne ha hatt en fin bakgrunn til logoen. Hvor går jeg i Photoshop for å kunne finne dette og hvordan kan få det bak den logoen jeg har lagd? Jeg lurer også på hvordan jeg kan få lagret bildet som et miniatyr bilde i "Mine Bilder" på pc`n? Når jeg lagret den lille logoen jeg har lagd ble den lagret som en photoshop fil istedfor som et vanlig miniatyrbilde i windows. Hvordan kan jeg få lagret det som et vanlig miniatyr bilde istedenfor en photoshop fil slik at jeg kommer inn i photoshop og får se bildet?? Jeg blir evig takknemelig for gode og hjelpsomme svar fra dere! Mvh Ostebu Endret 20. mai 2004 av OSTEBU Lenke til kommentar
above Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 INgen som kan hjelpe meg eller??? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Feilpostet. Flyttes. Dessuten må du være forsiktig med bumping. Det ses ikke blidt på av verken moderatorer eller andre brukere. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Prøv å trykke "Help" i Photoshop, eller les i manualen som følgte med. Det finnes også masse guider på internett, men der er det antakelig vanskeligere å finne fram. Ellers er det bare å prøve seg fram, klippe ut bilder og lime dem på et bakgrunnsbilde etc. "Save As..." er også en grei funksjon der du selv kan velge format. Alt kan sikkert gjøres bedre og mer profesjonelt, men først må du få til det grunnleggende.. Endret 20. mai 2004 av anderfo Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 For å si det sånn: Det finnes ingen "lag logo med bakgrunn"-knapp. Lær deg å bruke programmet, såfremt du kan det er det bare din egen kreativtet som setter grenser. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Prøv her, hvis du er interessert i en quick fix. Jeg anbefaler at du heller lærer deg PS, det lønner seg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 lag logo med bakgrunn"-knapp Les å lær, eneste veien fram.... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Kan vel si deg hvordan du kan lage en "simpel" bakgrunn med logoen din Som for ekempel når jeg lagde dette så gikk jeg frem ved hjelp av denne og denne tutorialen og jeg synes resultatet ble ganske så bra(jeg bruker selv dette bildet som bakgrrunn og det funker fint) Du kan godt laste ned psd filen og se hvordan jeg gikk frem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå