Gå til innhold

Streker/klikk på skjermen på Internettsider...

vegge

Anbefalte innlegg

Flere ganger i det siste har maskinen min klikket mens jeg har vært på Internett, men bare på spesielle sider. F.eks. windowsupdate-siden, og denne; enellerannenunderskriftskampanje Den sistnevnte kommer jeg ikke inn på en gang. Den fungerer nok i morgen, men har prøvd 3-4 ganger nå med restart og uten skjermkortklokking og det klikker hver gang...

Det kommer et par streker på skjermen (ser ut som litt av skjermen blir forskjøvet/knust/ødelagt liksom...)

Ganske irriterende, men jeg tror det har sammenheng med når jeg klokker skjermkortet. Et Msi Geforce 2MX400 uten kjøling...

Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der skjedde det igjen! Var innom vg.no, kom halvveis ned på siden da scrollen plutselig ikke fungerte lenger. Deretter klikket musepekeren, så stoppet winampspilleren (lyden hang seg.. fælt lyd) og deretter ble maskinen restartet av seg selv.

Etter restarten dukket det i windows da opp en velkjent feilmelding. Driveren for skjermenheten kan ikke fullføre en tegneoperasjon... osv. Nv4_disp.dll osv...

(maskinen har derimot ingen problemer med overklokking.no eller hardware.no... merkelige greier)

Nå, hva sier dere? Skal jeg bare la maskinen stå over natta og aldri overklokke skjermkortet mer..? (hvis nå det er problemet da...)

[ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-04-09 22:48 ]

Lenke til kommentar

Hei, takk for at noen svarte. Ja, får vel kanskje vente med å klokke til jeg får litt kjøling på kortet.

Synes likevel det er litt merkelig, for jeg har kjørt en lang periode MED klokket skjermkort, og da har det fungert. Det er bare nå helt i det siste det har klikket. (etter jeg formaterte, men tror ikke det kan ha noe å si... har nyeste drivere osv.)

Lenke til kommentar

Ta det med ro, byggern! Jeg skal presse maskinen. Maskinen sviver for øyeblikket på 1400@1610 (stabilt), mens jeg venter på litt kjøling til skjermkortet...

Har derimot på følelsen at noen av komponentene stopper meg, så da er spørsmålet om jeg skal kjøpe noe nytt NÅ eller vente en stund... :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...