Maynard James Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 hei, jeg har nettopp flashet mitt gainward geforce fx 5900 til 5950 U, men ifølge Expert Tool så har jeg bare agp 4x er det noe jeg kan gjøre med det? har ingen artifacs i spill og klokke frekvensene er 475/950. er alt greitt da? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Sikker på at hovedkortet ditt støtter agp 8x? Vis det gjør det kan du bare gå inn i høyreklikk skrivebord --> egenskaper --> innstillinger --> avansert --> og der finner du det sikkert under en eller annen meny (smartgart hos ati) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Egentlig ikke noe å bry seg om. forskjellen mellom 4 og 8 er så liten at det ikke er morsomt engang. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 jepp, hovedkortet mitt støtter agp 8x. Etter at jeg tok 3dmark 2k03 oppdaget jeg at jeg får 300 poeng mindre en før flashinga, har dette noe med Agp'n å gjøre, burde jeg flashe tilbake? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Prøvde med Nvidia's omega drivere nå, da fikk jeg agp settings under avansert, men jeg fikk bare til å ha 4x, det sto til og med at chipset agp 8x, gpu agp 4x, men jeg kunne ikke sette opp til mere en 4x. skal jeg prøve å slå av agp fastwrite i bios? elns? har hørt om det etter flashing av kort. sorry for bumpinga Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Hei igjen, nå har jeg prøvd mange forskjellige bios'er, men hver gang får jeg bare 4x agp og 3dmarks'n dropper med 500 poeng, Når jeg prøvde å flashe til 5900 ultra fant pc'n ut at jeg hadde unknown graphic card, vil dette si at jeg ikke kan flashe? Shade Lenke til kommentar
fflex Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hei! Har du ikke noe AGP options i BIOS a? Finner du de ikke? Uansett, om du vil flashe tilbake så er det noen fx5900 BIOS'er HER Du kan jo prøve med en av de, (som står oppgitt som fx5900 Ultra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå