Snoft Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Når jeg har spilt Call of duty, alt fra 1 minutt til 20 minutter, så henger pcen seg og jeg må reboote. Det er slik i UT2003 og UT2004 også, og noen andre spill som jeg ikke husker nå. Har også prøvd å patche gamene. Specs: ASUS A7N8X-E Deluxe AMD Athlon XP 2200+ ATi Radeon 9700 Pro (Nyeste omega driver) Har prøvd vanlige ati drivere også. 512 MB PC 2700 512 MB PC 3200 Kjører on-board lydkort. Det var slik før jeg brukte begge de ram brikkene også. Hjelp Endret 20. mai 2004 av Snoft Lenke til kommentar
dun Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Mulig det kanskje er litt varmt inne i den kjære burken din? Får du opp noensomhelst feilmelding? Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Nope, ingen feilmld Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 hmm altså henger pcen din seg bare opp .. du kan ikke legge ned spille eller noe ? sånn var det når jeg hadde lagt inn ny ram, så kom jeg til og dra ut en ledning til cpu'n. så vifta ikkke funka, se/hør om den kansje ikke funker Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Jeg ekke helt kløne Alt står i og fungerer ypperlig.. Eller, er jo noe som bugger, men alt snurrer osv. Ja, pcen henger seg helt, får ikke lagt ned eller no, må bruke svenskeknappen! EDIT: Jeg kan game BF helt uten problemer, henger seg aldri. Heller ikke Far Cry, fungerer helt fint Endret 20. mai 2004 av Snoft Lenke til kommentar
KriB Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg ville tatt av døra på kabinettet for å se om det er varme. Forskjellige minnebrikker (PC2700 og PC3200) er aldri noen god idé. Prøv med bare en av dem inne om gangen, evt bytt plass på dem. Den ene av brikkene kan jo også være delvis defekt siden det ikke skjer med alle spill. Noen av spillene adresserer de defekte sektorene (om man kalle dem det) og da kræsjer det. Andre spill som ikke bruker de samme områdene på minnebrikken kræsjer ikke. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Har kabinettdøren alltid av. Men den siste PC 3200 minnebrikken er relativt ny, så det var slik når jeg bare kjørte en brikke før også. Men det er jo mulig at det er noe fuck med PC 2700 brikken, kan prøve å ta ut den Takker for tipset hittil, prøver det =) Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Damn :D Krib: Tok ut den gamle "Elixir PC 2100 512 MB" brikken, og nå har jeg akkurat runnet Call Of Duty, tok noen timer, visst faen funker det :D kooooos =) Lenke til kommentar
KriB Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Kewlt! Kjør memtest86 (www.memtest86.com) med den dårlige brikken i. Ta kontakt med butikken du kjøpte den i og be om retur, pass på å notere ned feilkoden du får og hvilke av testene du får feilmelding (de er nummererte). Spør om de kan gi deg en PC3200 brikke i bytte, men det tviler jeg på de gjør. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Ok, takk for tipset ! kjøpte fra multicom høstferien 02, men det har jo _alltid_ vært slik! Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hadde et liknende problem for ikke så lenge siden. PCen krasjet i Far Cry, Mafia, Call ofg Duty etc. Viste seg at tidligere skjermkort-drivere ikke var ordentlig avinstallert. Heldigvis har ATI lagt ut et program som fjerner ALLE spor etter ATI-drivere. Prøv og kjør dette og installer skjermkort-driveren på nytt igjen. Elllers er minnetest en god idé ja. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Okay, har akkurat rocket inn en S-Ata Raptor 76 GB, men jeg har jo klundret litt med forskjellige drivere, jeg skal teste det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå