arela Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Moskus: (Ufattelig at jeg kan si noe sånt om et Creative-produkt). ja det kan du si, men den virker bra. (det er mp3+ ja) Har spilt endel mp3 på den nå, via yamaha pc-høytalere. Spiller "nesten" like bra som på maskina ved siden av (med 2 Creamware-kort kort og Alesis monitorer) Opptak har jeg derimot ikke prøvd (neppe aktuelt for meg) ....men nå har jeg bra lydkort til 2 pc'er til Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Har spilt endel mp3 på den nå, via yamaha pc-høytalere.Spiller "nesten" like bra som på maskina ved siden av (med 2 Creamware-kort kort og Alesis monitorer) Opptak har jeg derimot ikke prøvd (neppe aktuelt for meg) ....men nå har jeg bra lydkort til 2 pc'er til Mp3'er er da ikke verdens beste sammenligningsgrunnlag, men selvfølgelig mest aktuelt hvis det er det lydkortet skal brukes til. Og forskjellen mellom Creamware og MP3+ bør være relativt tydelig. Hvis ikke ville jeg gjort noe med selve rommet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå