sew Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) jeg har nylig fått et problem med cd-rommen, når jeg trykker på min datamaskin er cd-rom ikonet borte. Den leser ikke cdene, men jeg ser at den lyser blått når det står en cd inn cd rommen(det skal være sånn) hva har skjedd?. Jeg har prøvd å add new hardware fra kontroll panelet men det fungerer ikke. Når jeg åpner device manager står det et utropps tegn over cd-rommen. Hva kan jeg gjør for å fikse dette?. Jeg skal på LAN om noen dager så det må komme et svart fortest mulig Edit: jeg viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne tråden Endret 20. mai 2004 av sew Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 jeg har nylig fått et problem med cd-rommen, når jeg trykker på min datamaskin er cd-rom ikonet borte. Den leser ikke cdene, men jeg ser at den lyser blått når det står en cd inn cd rommen(det skal være sånn) hva har skjedd?. Jeg har prøvd å add new hardware fra kontroll panelet men det fungerer ikke. Når jeg åpner device manager står det et utropps tegn over cd-rommen. Hva kan jeg gjør for å fikse dette?. Jeg skal på LAN om noen dager så det må komme et svart fortest mulig Edit: jeg viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne tråden Har du installert driverene da? Kople ut cd-rom og start opp pc. Slå den av igjen og koble cd-rom til start den opp igjen, sjekk om bios finner den. Hvis ikke er det noe galt. Hvis ikke XP heller finner den kan du klikke på "legg til maskinvare..." og søke etter den.. bare følg veiledningen der du Lenke til kommentar
sew Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 jeg har nylig fått et problem med cd-rommen, når jeg trykker på min datamaskin er cd-rom ikonet borte. Den leser ikke cdene, men jeg ser at den lyser blått når det står en cd inn cd rommen(det skal være sånn) hva har skjedd?. Jeg har prøvd å add new hardware fra kontroll panelet men det fungerer ikke. Når jeg åpner device manager står det et utropps tegn over cd-rommen. Hva kan jeg gjør for å fikse dette?. Jeg skal på LAN om noen dager så det må komme et svart fortest mulig Edit: jeg viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne tråden Har du installert driverene da? Kople ut cd-rom og start opp pc. Slå den av igjen og koble cd-rom til start den opp igjen, sjekk om bios finner den. Hvis ikke er det noe galt. Hvis ikke XP heller finner den kan du klikke på "legg til maskinvare..." og søke etter den.. bare følg veiledningen der du Har gjort d for F*** men d funke ikke Lenke til kommentar
opticus Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 har du installert roxio eller en eller annen annen software på maskina di? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 jeg har nylig fått et problem med cd-rommen, når jeg trykker på min datamaskin er cd-rom ikonet borte. Den leser ikke cdene, men jeg ser at den lyser blått når det står en cd inn cd rommen(det skal være sånn) hva har skjedd?. Jeg har prøvd å add new hardware fra kontroll panelet men det fungerer ikke. Når jeg åpner device manager står det et utropps tegn over cd-rommen. Hva kan jeg gjør for å fikse dette?. Jeg skal på LAN om noen dager så det må komme et svart fortest mulig Edit: jeg viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne tråden Har du installert driverene da? Kople ut cd-rom og start opp pc. Slå den av igjen og koble cd-rom til start den opp igjen, sjekk om bios finner den. Hvis ikke er det noe galt. Hvis ikke XP heller finner den kan du klikke på "legg til maskinvare..." og søke etter den.. bare følg veiledningen der du Har gjort d for F*** men d funke ikke I suggest you relax, du burde være glad du får gratis hjelp/tips her. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Her kan du kanskje finne hjelp... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=243870 Lenke til kommentar
sew Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg har gjort allt det dere sier for f*** Lenke til kommentar
sew Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Ingenting funker for F**** S** F******* Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 smådesperat ja Har postet dette før. Prøv om det virker: (jeg kjører Win-XP home) Jeg hadde ett lignende problem. Pluss at alle mine Removable HW koblinger i explorer hadde forsvunnet. Jeg tror det hadde noe med at jeg delte en mappe over internett Uansett så jeg meg nødt til å formattere MEN..så fikk jeg en idè Opprett en ny admin konto å se om du kan se den derfra. Det gjorde jeg og alt funka igjen Har kun rename`a min gamle konto og opprettet en ny slik jeg hadde den gamle. Lenke til kommentar
sew Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Løsning! jeg fikk det endelig til!, tusen takk Earth657 . Nå kan jeg endelig dra på LAN. Tusen takk for de andre tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå