Antikristian Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Nå har jeg fått laget meg et stativ jeg også. Kan vel ikke kalle det steadycam, men den fungerer veldig bra. Og jeg får ført kamera jevnt, men det er mest ment til å føre det under høftehøyde. Fant styret til en sparkesykkel slengt i en grøft og og resten fant jeg i garasjen. Så drillet jeg og skrudde litt, og vips. Skal gjøre den litt mer presentabel da. Jeg har også mulighet til å justere høyden. Må bare få drillet noen hull gjennom røret. Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Flere som har laget seg slike steadycam. Har lyst til å lage selv, for å bruke på ski (telemark), vanskelig i kjøre og holde kameraet stødig samtidig. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Denne er bare inverted - hva om du vil filme høyere oppe da? Lenke til kommentar
Antikristian Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Det vet jeg ikke helt. Jeg fant den i garasjen. Var noen hull i den fra før, men jeg måtte bore litt for å få gjennom skruet til kameraet. Den skruen låner jeg fra mitt tripod-stativ. Og el-teip for at kamera skal holde seg. Da bruker jeg bare mitt vanlige stativ (Velbon CX 540), slår sammen beina og holder med et lett grep på stanga i midten. Mulig jeg lager noe eget for det også engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå