IV Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg driver en del med videoredigering og sånn.... Lager egne DVD'er og sånn.... Lurte bare på om linux er bra på sånne ting..... Skulle egentli hatt mac vettu, men..... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg tror det skulle funke til videoredigering og sånn, men det kan være vanskelig å legge inn videoredigeringsprogrammene og sånn. Er usikker på hvordan det er med tilkobling av digitale videokameraer og sånn... Lenke til kommentar
IV Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Okei, så det selv nå..... Og sånn..... Lenke til kommentar
moesen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg tror det skulle funke til videoredigering og sånn, men det kan være vanskelig å legge inn videoredigeringsprogrammene og sånn. Er usikker på hvordan det er med tilkobling av digitale videokameraer og sånn... Finnes det ikke erstatningsprogram til videoredigeringsprogrammene da? Og; er det ikke bare å mounte et kamera? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Programmer til MAC OS X burde fungere på Linux. OS X er jo tross alt UNIX.... Ellers er det fleste billigsystemer for videoredigering til windows, og de bra/dyre er til UNIX (og nå på vei inn på Linux også) www.linuxsignpost.org, finn frem premiere av adobe og se hvilke linuxalternativer du har. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Programmer til MAC OS X burde fungere på Linux. OS X er jo tross alt UNIX.... Tull og tøys. OS X-programmer er A) Laget for å kjøre under aqua (Som bare finnes i OS X) B) Kompilert for ppc. X86 duger ikke. Wil: det fungerer ikke å bare mounte kameraet, det er få kamera som er støttet i linux, og det betyr som oftest en del arbeid for å få ting til å fungere. Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 ikke kast ut beskyldninger i hytt og gevær. det var ikke jeg som sa noen om mountinga. forresten har jeg ikke sagt det heller. må dere hakke på meg hele forbanna tia? ta dere sammen. bli voksne. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 ikke kast ut beskyldninger i hytt og gevær. det var ikke jeg som sa noen om mountinga. forresten har jeg ikke sagt det heller. må dere hakke på meg hele forbanna tia? ta dere sammen. bli voksne. Beskyldninger? Hvor beskylder jeg noen for noe som helst? Jeg bare svarte på spørsmålet ditt om man bare kan mounte et kamera (derav spørsmålstegnet på slutten av setningen din). Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Beskyldninger? Hvor beskylder jeg noen for noe som helst? Jeg bare svarte på spørsmålet ditt om man bare kan mounte et kamera (derav spørsmålstegnet på slutten av setningen din). Det jeg tro han mener at han aldri spurte om det, det var moesen som lurte på om det kansje var mulig. Wil har bare et innleg i denne tråden han, og det var det siste. Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 moyner leste sikkert bare feil. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Helt korrekt, beklager for den der. Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 ok sorry moyner. blir bare så irritert for alle hakker på meg hele tia hver gang jeg skriver noe på Linux forumet. derfor klikka jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå