Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 @Raggi Naturfagslæreren vår er sprø, anti-pedagogisk og bruker 95% av timene på å snakke om Trance-musikk. Så, jo. Er vi heldige prater også vår naturfaglærer en dobbeltime til ende, men da heldigvis ikke om trance! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Vi hadde også en helt annen liste, men jeg stoler på læreren min, en av de best betalte og best ansette lærerene i landet grunnet at han har to jobber. Han underviser på skolen vår, Tanks VGS, og på et privatgymnas på kveldstid. Jeg hadde ham i naturfag i fjor, fikk 6 i standpunkt så jeg kan vel ikke akkurat være misfornøyd. Mye av grunnen til den ene sekseren min det året var kvaliteten på timene. Fyren får rett og slett naturfag til å bli spennende! Er vi heldige prater også vår naturfaglærer en dobbeltime til ende, men da heldigvis ikke om trance! Denne fyren er også meget lett å få til å spore av, et av favorittemnene hans er hundenb hans som pisser i leiligheten! Endret 20. mai 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Tror ikke det at alle har forskjellig betyr at noen har feil.. Men jeg har heldigvis alle 25 jeg trenger å levere, eller mangler et men jeg mista notatene så det dropper jeg å levere.. Kan ikke skjønne at mange i klassen ikke har fått med seg enda at vi må levere minst 25 forsøk eller så får vi ikke karakter i naturfag.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hmm... var visst sånn hos oss, at førsteåret med naturfag var travelt, mer pensum på to-timers fag, mens tredjeåret var lite pensum på tre-timers fag... Teite greier, men det blir i alle fall slækkt siste-året da! (Skulle bare mangle, allmenfaglig påbygning og 10 timer norsk i uka kommer til å ta livet av meg!) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hm, var ei her som skulle ha noen øveinger av meg, så jeg lasta dem opp ista, så om du eller andre trenger noe så ligger det noe her; (aner ikke om dem er godkjente osv.. ) Øvinger. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Det er ikke noe stress på GK. Men når jeg gikk på Almen påbyg. måtte vi levere alle sammen hvis ikke strøy vi, eventuelt ikke få opp til eksamen.. Så da gjelder det å passe på. Man trenger da ikke skrive alle selv. Gjør som meg, lån det av en venn og kopier alle, stryk over navnet med blancopenn og signer.. funker fett.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Man gjør det da digitalt! Hva tar du oss g33ker for..!? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Men man må ha over 20 rapporter å levere inn på GK også, ihvertfall på almenn.. Eller så stryker jeg/vi/ de som ikke leverer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå