tomslett Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) jeg har norman virus control, i dag kjørte jeg virus scan, og da dn var ferdig hadde den funnet noen virus, sto at det var skadete filer, jeg klikka LUKK, og skulle da starte noen programmer, men får ikke starta noe, kommer bare opp melding om at den ikke finner *****.exe fila. sånn er det på alle programmer, jeg restarta maskinen og da får jeg opp meldingen om at windows ikke finner cpusave.exe, unregmp2.exe og vxdmgr32.exe og ikke kan kjøre di filene. jeg får ikke starta noen program, Kun IE. noen som har noen tips???? Endret 20. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Fjerne de skadde filene? Lenke til kommentar
tomslett Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Fjerne de skadde filene? er jo ikke så enkelt, jeg får ikke starta Norman for å se navnet på di skadde filene. for meg virker det som at alle *.exe filene er lagt i karantene, slik at jeg ikke får starta noe som helst program forutenom IE. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har du xp kan du prøve å kjøre system restore. En annen mulighet er å starte maskinen i sikkermodus for å ta dobbelsjekk etter virus. Lenke til kommentar
tomslett Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Har du xp kan du prøve å kjøre system restore. En annen mulighet er å starte maskinen i sikkermodus for å ta dobbelsjekk etter virus. har prøvd valget siste fungerende konfig. el. no. nytter ikke å gå sikkerhets modus, får ikke starta no prog der heller. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Prøv med følgende da : Start fra xp platen -> velg installer -> velg reparer Lenke til kommentar
vegardf Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 høres ut som det samme som skjedde her da vi hadde sasser-viruset, tro jeg det var: Norton sletta bare filene uten å spørre.... kjipe greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå