Gå til innhold

Boomslang 2000 VS Logitech dual optical

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JEg syntes det blir veldig vanskelig å velg en ny mus jeg :smile:

Noen sier Logitech dual, andre sier Explorer 3 - et eller annet.

JEg har hele tiden hatt sansen for BS 2000, den ser ut til å ha de finessene jeg e rpå jakt etter (hva den enn måtte være). Men jeg syntes den er litt dyr, og jeg vet ikke om den vil tilfreds stille mine behov, hadde det bare vært noen i Kristiansand som hadde solgt denne, så jeg kan prøve denne først.

Jeg syntes det er veldig positivt at det er mange som kommer med innslags både når det gjelder MS mouse, logitech og BS. Men jeg savner at de som er fornøyd med BS gir litt mer uttryk for det, hva er dere fornøyd med i BS 2000?

Vel en ting er å høre hva dere alle sier, men jeg tror alle er enige om at det beste er å kunne prøve musa før man kjøper den, det er ikke noe som er så kjedelig som å kjøpe en mus og at den ikke lever opp til dine forvetninger!?!?

Er det noen som vet om noen plasser i Kr.sand hvor man kan prøve de forskjellige musene, f.eks BS 2000?

Frankey

Kr.sand

Lenke til kommentar

opplever ofte at dual optical musa begynner å hakke også, og oppføre seg mer eller mindre umulig ved raske bevegelser, men hver ENESTE gang dette skjer, er det fordi det har sneket seg inn et bittelite hårstrå (sånn som sitter på armen) INNI et av de 2 hullene under. Kan være veldig vanskelig å få øye på noen ganger, men går greit å få vekk med en nål så lenge det ikke sitter for langt inne, og problemet har løst seg.

bare et lite tips for de som opplever at dual optical begynner hakke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...