MagE Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 jeg er med, men butikkene burde vert åpene på alle dagene, får ikke gjort noe med fotvarmer prosjekte mitt før jeg får tak i en gipsplate Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Får vel hive meg med jeg også da.. Kanskje jeg skal tilte helt og melde meg inn i BEGGE foreningene! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Eneste dumme med de fridagene vi har nå att alle kommer jo på en gang! Alle kommer på våren. Påsken først så har du mai med sine dager så er det 7mnd til jul og da er det noen flere helligdager. synns de skulle vert spredt ut over hele kalenderen! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Trur jeg nesten må starte Foreningen mot foreningen som er imot foreningen imot fridager Så kan jeg etterpå starte Foreningen mot foreningen som er imot foreningen som er imot foreningen mot fridager Da kan jeg starte et fond i begge, for så å stikke av med alle penga jeg får. Kanskje jeg skal starte Foreningen mot foreningen som er imot foreningen som er imot foreningen som er imot foreningen mot fridager Da får jeg enda mer penger fra det fondet også. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg er med! Ditto. La oss håpe på streik i tillegg, så går eksamen til hel*ete! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 hvem er ikke med??? slipper å sove på skolen Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 De som ikke er med er teite. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 De som ikke er med er teite. Oh, no! Me scared! [scared voice]S-s-sign mme in! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg starter FM, Foreningen Mot. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg starter FM, Foreningen Mot. den finnes alerede... vi hadde besøk av dem på skolen en gang og de gav oss dagbøker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå