danilovic Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg vil ha fri. Vil dere også? Så meld dere inn i Foreningen mot Foreningen imot fridager. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg vil gjerne ha en litt mer intelligent fordeling av fridager. Det er toppen av idiotskap at millioner av ikke-religiøse mennesker skal få fri en torsdag fordi en eventyrfigur visstnok spiste brød med sine eventyrvenner på samme dag for tusener av år siden. Greit, mener ikke å være sarkastisk; jeg er for religionsfriheten og alt det der, men det er da knapt kristne skolegåere igjen... La oss feire Gandhis første sædutløsning istedet! Den er i det minste en anelse mer beviselig at fant sted... Det var sikkert en litt dårlig idé. Det hadde sikkert blitt over og ut med kristendommen... men som ateist går jeg gjerne på skolen i påska, så lenge jeg får fri 4. september 7. februar, osv. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg vil gjerne ha en litt mer intelligent fordeling av fridager. Det er toppen av idiotskap at millioner av ikke-religiøse mennesker skal få fri en torsdag fordi en eventyrfigur visstnok spiste brød med sine eventyrvenner på samme dag for tusener av år siden. Du tenker på en annen torsdag, og jesus levde Uansett, vi har fri fredag og, bare for å få langhelg, og jeg digger det! *melde seg inn* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Eh, finnes det en forening mot fridager? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Takker ja til alle fridager som måtte komme jeg, selv om jeg er ateist... Endret 20. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Synes vi burde fortsette med de kristne fridagene, og legge på de muslimske, jødiske osv. Neida, egentlig så har jeg ikke noen problemer med fridagene slik de er nå. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 eg er med ja! så må vi legge til alle fridager fra ALLE kulturerer Lenke til kommentar
Leon Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 så må vi legge til alle fridager fra ALLE kulturerer og ja, jeg er med! Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Dere har tydeligvis for lite å finne på når disse fridagen kommer så jeg må nesten nekte dere å starte denne foreningen Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 FMF! Foreningen mot foreninger! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 FMF! Foreningen mot foreninger! Voldsom promotering av FMF da I begge postene og greier! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Voldsom promotering av FMF da I begge postene og greier! Vi i FMF tror på aggresiv markedskommunikasjon. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 jeg er med. jo flere fridager, jo bedre er det for meg. jeg vil sove. og det mye. lurer på hvorfor man ikke lærer noe om søvn ol på skolen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå