Putekos Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Dritbra reklame! Jeg synes den er fin jeg Nettopp kjøpt meg den bikinien faktisk Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Da poster du vel et like stort bilde av deg i den bikinien her på forumet? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Dritbra reklame! Jeg synes den er fin jeg Nettopp kjøpt meg den bikinien faktisk Vi tror deg ikke før du har postet et bilde av deg og bikinien, og ikke noe annet:P Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Dritbra reklame! Jeg synes den er fin jeg Nettopp kjøpt meg den bikinien faktisk Vi tror deg ikke før du har postet et bilde av deg og bikinien, og ikke noe annet:P He he he... - neida Anyway; for en megaposter! Den må jo veie masse ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hva var det egentlig reklame for? Tannkrem Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hva var det egentlig reklame for? Tannkrem De nye bikiniene på H&M. Som er dritbillig og sååå nice. Ja, reklamen funket! Samtlige venninner har kjøpt den, bare i forskjellige farger Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Må vert no drit for de som satte den opp. Div. andre storbyer rundt i verden har vel ganske så heftige reklamer de også, og mange. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Skulle gå ut av hovedinngangen til Jernbanestasjonen, og *PUFF* Der er den dama rett foran meg. Det tok noe tid før jeg fikk med meg at det var H&M som sto bak reklamen... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Liker ikke å ha de bikiniene H&M setter på plakatene, da har jo alle sett hvor bra hu perfekte dama ser ut i den og da bare driter jeg meg ut nåe jeg har den liksom Men fin var den Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Hvam i all verden ligger sånn der ?' Edit : Endret 20. mai 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Div. andre storbyer rundt i verden har vel ganske så heftige reklamer de også, og mange. Du regner Oslo som en storby..? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hvam i all verden ligger sånn der ?' Edit : Deilige damer...... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg synest de H&M reklamene fokuserer VELDIG på damene, i reklamene sine... For meg gjør det ingenting . men jeg tror meningen med reklamene er att de skal få solgt de, ikke vise damene deres til gutter/menn/lesbiske... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg synest de H&M reklamene fokuserer VELDIG på damene, i reklamene sine...For meg gjør det ingenting . men jeg tror meningen med reklamene er att de skal få solgt de, ikke vise damene deres til gutter/menn/lesbiske... De nye bikiniene på H&M. Som er dritbillig og sååå nice. Ja, reklamen funket! Samtlige venninner har kjøpt den, bare i forskjellige farger Dama mi ville også kjøpe den... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Bare så dere vet det: Det er Argentinske Yamila Diaz-Rahi som står (ligger) model. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Bare så dere vet det: Det er Argentinske Yamila Diaz-Rahi som står (ligger) model. Takk, det kommer jeg til å få bruk for Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Ja der ser dere hva folk med for mye penger mellom hendene gjør. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg synest de H&M reklamene fokuserer VELDIG på damene, i reklamene sine...For meg gjør det ingenting . men jeg tror meningen med reklamene er att de skal få solgt de, ikke vise damene deres til gutter/menn/lesbiske... Vel, de klarer tydeligvis å få solgt de.. De nye bikiniene på H&M. Som er dritbillig og sååå nice. Ja, reklamen funket! Samtlige venninner har kjøpt den, bare i forskjellige farger Selv synes jeg modellen var litt tynn/formløs, men bikinien var fin Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Du regner Oslo som en storby..? Oslo er en storby, ja, og reklamen var digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå