schmelck.no Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Dette er noe av det sykeste jeg har sett! Var akkurat på jernbanetorget og de bruker altså en hel husvegg som et reklameskilt! Legg merke til mannen nederst i venstre hjørne, avstanden fra han og til selve reklamen er vel ca. 25-30m, så det sier vel litt om størrelsen! Det værste er at det faktisk ikke er så lett å lese hva det er reklame for Endret 20. mai 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hva var det egentlig reklame for? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Tror det er en ullstropp. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Hva var det egentlig reklame for? Vet ikke... Skjønte det ikke helt selv... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Satan, nå har det gått for langt. Endret 20. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 kanskje det er klær da Hva baserer du det på? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 jeg tror det er reklame for menneskehud ! O.O Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 kanskje det er klær da Hva baserer du det på? kan ha noe med firmaet som reklamerer da Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 kanskje det er klær da Hva baserer du det på? kan ha noe med firmaet som reklamerer da Hvilket firma er det da? Ser det ikke, ser bare en digg dame Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 kanskje det er klær da Hva baserer du det på? kan ha noe med firmaet som reklamerer da Hvilket firma er det da? Ser det ikke, ser bare en digg dame du klarte å få det med i topic så du kanke ha vært helt opptatt med hu da Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Lufen: det var noen som påstod at det skulle være en H&M reklame, så jeg måtte skrive det... EDIT: sel vom jeg ikke skjønner hvor de kan ha fått det fra... Endret 20. mai 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 hmm er ikke helt sikker på om det h&m da men du har nå skrevet det så jeg tror deg jeg (og den mannen nede i hjørnet, hvor er det hjørnet?) Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 hmmer ikke helt sikker på om det h&m da men du har nå skrevet det så jeg tror deg jeg (og den mannen nede i hjørnet, hvor er det hjørnet?) Ser ikke H&M, ser bare dama Nederst i venstre hjørne av bildet. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 *lete lenge* fant han ja der nede ja Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Noen andre som tenkte Amazon Women in the Mood? Hun var SVÆR... yumm yumm Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Noen andre som tenkte Amazon Women in the Mood? Hun var SVÆR... yumm yumm hadde et kvinnfolk av den størrelsen kommet hjem til deg så hadde du ikke sagt yumm Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 hmm....dekke en stygg byggning med en vakker lettkledd kvinne. Ikke værst. Nå er det sikkert mange som syns det er grusomt og snart klikker ottar lesbene. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 hmm....dekke en stygg byggning med en vakker lettkledd kvinne. Ikke værst. Nå er det sikkert mange som syns det er grusomt og snart klikker ottar lesbene. Jeg synes ikke det var grusomt... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 hmm....dekke en stygg byggning med en vakker lettkledd kvinne. Ikke værst. Nå er det sikkert mange som syns det er grusomt og snart klikker ottar lesbene. Jeg synes ikke det var grusomt... Bikinitopp 79,50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå