Titanstig Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Endelig har jeg fått satt sammen ny data. Installasjonen gikk greit. Men jeg har fått store problemer med Pulsar-kortet. Når jeg skal trykke på de enkelte ut/inn-gangene for å trekke audio- eller midi-kabler, kommer bare det berømte timeglasset opp, og det bare fortsetter og fortsetter. Kablene kommer ikke på plass!!! Og ja, jeg har nok datakraft. Hva er problemet??? Jeg har jo lyd gjennom systemet. Kjører Reason gjennom det. Men får ikke satt opp prosjekter i Pulsar. Hva er galt?? Lenke til kommentar
arela Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 hei Vet det har vært noe krøll med noen versjoner av reason Selv har jeg ikke reason, så .... Men har du oppgradert til Scope versjon 4.0? Her virker det knallbra, både imot Cubase (ASIO) og Audition (Wave) Send meg gjerne en epost om du ikke får fart i sakene ([email protected]) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Men jeg har fått store problemer med Pulsar-kortet. Når jeg skal trykke på de enkelte ut/inn-gangene for å trekke audio- eller midi-kabler, kommer bare det berømte timeglasset opp, og det bare fortsetter og fortsetter. Kablene kommer ikke på plass!!! Er dette med de nyeste driverene? Hvis det er, har du prøvd en "nedgradering"? Har hørt at enkelte driver-versjoner har hatt slike problemer for Pulsar, men dette skal/burde forhåpentligvis vært løst nå. Hvilke type driver (MME, ASIO, etc) bruker du i Reason? Og som Arela sa: Oppdater Reason. Endret 21. mai 2004 av moskus Lenke til kommentar
Titanstig Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg tror jeg skal laste ned siste versjon av Scope 4.0. Pluss at jeg skal installere Reason 2.5 (bruker 2.0 nå) Da ordner det seg nok. Takk for tipsene Lenke til kommentar
Titanstig Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Glemte å si at jeg bruker ASIO. Bare ASIO. Liker det best! Lenke til kommentar
arela Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Ser på planet z at det er best å bruke ASIO2 32 mot reason Ja, oppgrader til SFP 4.0 Da må du registrere kortet på nytt, samt at du får muligheten til å kjøpe en plug-in for halv pris. Selv kjøpte jeg 2, da jeg har 2 kort :-) SFP 4.0 kan og bør installeres i ny mappe, og du kan da kjøre den versjonen du ønsker routing - muspeker blir X - klikk > likeså på andre siden Endret 21. mai 2004 av arela Lenke til kommentar
arela Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Obs Creamware holder på med nye sider www.cwaudio.de Så nettopp at er steng til mandag 24 mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå