Dr.X Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hvis man har 2mbit fra før, får man da 4mbit? Beste linja til telenor var 1mbit før, så nei. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Fikk 2mbit 5 dager etter de begynte å oppgradere jeg. Det var fordi jeg fikk de til å sette meg på "lista" elns manuellt dagen de begynte. Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 skal ha fått det i dag (mail fra jobb) man har ikke fått noen endring enda. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg bor på nygårdshøyden i Bergen, har ikke fått oppgradering ennå Lenke til kommentar
O D D Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har fremdeles ikke skjedd noe her sentralt i Porsgrunn. Syntes Telenor bruker litt vel lang tid med dette. Dem vet jo null og niks selv også. Ringte kundeservice 2 dager på rad. Ene gangen sa dem at jeg skulle ha linja klar, senest i løpet av mai. Den andre gangen sa dem i slutten av juni. Dårlig greier telenor! Full fart her i Skien (Bøle) 2048 her Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Snakket nettopp med Espen på den Telenor chatten. Spurte om han kunne flytte oss litt høyere opp på listen, men da ga han meg bare en link der jeg kunne bestille oppgradering. Vi må altså vente litt. Innen 19.Juni skal alle ha oppgradert linjene. Håper det skjer snart. 384 linje fordelt på 3 datamaskiner er ikke noe særlig. Lenke til kommentar
O D D Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 samme her. betaler 350 for 2048 linja nå Var ikke det litt vel billig ? på denne siden står det at du betaler 549,- for en 2mbit linje. samme her betaler 549+60 kr = 609(siden jeg ikke har fasttelefon) Lenke til kommentar
the_dOle Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Trodde ikke det var noen vits å ringe Telenor og mase jeg så jeg har sitti og venta og håpefullt klikka meg inom speedometeret med jevne mellomrom. Jobber som feilretter så jeg har vært hos en god del kunder som har fått 2Mbit'en sin, ekke alle modemene som liker den(tidlige alcatel modem). Skal sannelig ringe og mase litt ja. Trodde de tok dette sentral for sentral jeg at det var derfor det tok så H******* lang tid her. Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Skal ringe og purre jeg også. Dog synes jeg Telenor ADSL suger, da man må bestille påfyll. Buker opp 30MB-kvoten på en knapp uke, og må etter dette bestille påfyll annenhver dag. Kan ikke se at det er annen årsak til dette enn at de vil spare båndbredde. Lenke til kommentar
J00J Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 350kr for 2048 er litt mistenkelig billig ja....det gjelder nok ikke for oss dødelige. Jeg betaler forøvrig 399kr for 1024/256 Jeg får 2048 for 300kr , digg å ha mamma som slaver for telenor Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 samme her. betaler 350 for 2048 linja nå 350 kr. for 2mbit?? hvordan er det mulig med telenor? hvis du leste det jeg skrev over her, så ser du at det er prisen telenor forhandlere betaler. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 herlig forandring fra 704 til 2048 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Skal ringe og purre jeg også. Dog synes jeg Telenor ADSL suger, da man må bestille påfyll. Buker opp 30MB-kvoten på en knapp uke, og må etter dette bestille påfyll annenhver dag. Kan ikke se at det er annen årsak til dette enn at de vil spare båndbredde. vet det er j''vla irriterende med å fylle opp hele tiden, og at du må ringe opp for å koble deg på...... skal sende mail/ringe til telenor jeg å! Endret 25. mai 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Timur Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg vil bare ha avklart 1 ting; får man doblet linje hastigheten bare, eller blir den oppgradert til 2 mbit? Altså en som har 704 linja får han 2mbit? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 kommer an på hvordan linje du har fra før...er lov å lese mailen du får fra telenor før du begynner å mase her lissom, ellers finner du alt dette på www.online.no Lenke til kommentar
tarpoon Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Fikk 2MB forrige torsdag. Forstod at noe hadde skjedd da hastigheten min plutselig var blitt 64K. Hadde nemlig det første 704/128 abonnementet med fri bruk. Fikk også en mail fra Telenor som sa at jeg måtte skaffe meg påfyll. Jeg lastet ned forbruksmåleren og gjorde nettop det. Hastighetstesten sa etterpå "2000". I forbruksmåleren har jeg et valg som sier "Få fri bruk uten økning i prisen" , klikket på den, og vips så slipper jeg å fylle på mer. Skulle gjerne hatt mer i upload enn 256K, men men 2 MB ned er bra, så jeg kommer ikke til å bytte til NGT. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Har fremdeles ikke skjedd noe her sentralt i Porsgrunn. Syntes Telenor bruker litt vel lang tid med dette. Dem vet jo null og niks selv også. Ringte kundeservice 2 dager på rad. Ene gangen sa dem at jeg skulle ha linja klar, senest i løpet av mai. Den andre gangen sa dem i slutten av juni. Dårlig greier telenor! Full fart her i Skien (Bøle) 2048 her Burde skje en forandring her i byen etterhvert også da. Håper jeg Lenke til kommentar
O D D Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Har fremdeles ikke skjedd noe her sentralt i Porsgrunn. Syntes Telenor bruker litt vel lang tid med dette. Dem vet jo null og niks selv også. Ringte kundeservice 2 dager på rad. Ene gangen sa dem at jeg skulle ha linja klar, senest i løpet av mai. Den andre gangen sa dem i slutten av juni. Dårlig greier telenor! Full fart her i Skien (Bøle) 2048 her Burde skje en forandring her i byen etterhvert også da. Håper jeg ja det bør det så absolutt gjøre, er jo ikke mange km i luftlinje fra der du bor, så.... Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hos meg har det ikke blitt oppgradert ennå, men jeg vet andre som bor i Hønefoss som har fått oppgradert linja si for en stund siden, men det er i andre siden av byen da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå