Bronseku Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Okey, dette er tredje gang eller noe jeg lager et topic om dette temaet.. Som alle andre som skal ha bærbar så liker jeg å føle meg trygg på det jeg kjøper. Så, hvem er best; - Whitebox CL56 Basic (Uten ekstragreier, med mindre de på Whitebox lar meg få med der RAM eller noe..) - G556E DVD±RW C1500 15" 40GB 512MB Begge Laptopene koster omkring 16000.. Legg gjerne med noen brukererfaringer.. Og ja, jeg har lest alle de andre topicene om Whitebox.. Takker på forhånd for hjelpen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Sistnevnte hvis du vil være sikret bra service og rask levering. Førstnevnte hvis du vil ha minimalt bedre maskin (min mening). Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Like greit å skrive inn og fortelle hva slags bruk og hva slags krav du stiller til maskinen din med en gang, så er det lettere å svare på hvilken som vil være best FOR DEG. Lenke til kommentar
Bronseku Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 OK, jeg tar kritikken Jeg skal bruke maskinen til spill, skole(Forhåpentligvis NTNU hvis jeg kommer inn) og LAN.. Har solgt min stasjonære maskin (sitter nå og skriver på en P3 450MHz maskin) og trenger derfor en ny bærbar som yter bra. At det er litt leveringstid på maskinen gjør meg ikke noe.. Ser ikke det som et problem. MEN, hvis maskinen skal gi meg konstant trøbbel så jeg må levere den inn til reparasjon en gang i måneden, så er saken en annen.. Er det KUN leveringstid som er negativt med Whitebox? Jeg har også lest at det kan være noe problemer med Nettverkskortet.. Er det et enkelttilfelle eller er det sånn på alle maskinene? Virker litt rart at de leverer ut maskiner som ikke virker ordentlig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Synes du skal gå for CL56. Treg leveringstid, men utenom det har jeg kun positive erfaringer med Whitebox. Dessuten har den et kick-ass skjermkort. Lenke til kommentar
Bronseku Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Det kan ikke ha noe å si at leveringstiden var treg fordi alle skulle ha den med en gang den kom ut? Nå som det har gått litt tid, så tror jeg at det har stabilisert seg.. Vel, det er i hvert fall lov å håpe Wh1te: Har du CL56? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå