OlaTK Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Starcraft (ikke nytt, men genialt) Warcraft 3 (du burde klare å kjøre det) GTA 3, VC (skulle klare å kjøre det på sånn nogenlunde grafikk også) SOF 1, 2 (1'ern klarer du uten prob, men 2'ern må du nok skru ned litt på) Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) hei jeg har en amd athlon 1200mhz, 512 mb sd ram, geforce 2 32mb pc. den har holdt i mange år men i det siste har kravene til spill blitt litt for store...skal spare til ny pc i sommer, men lurer på hvilke spill (temelig nye) jeg kan spille uten lagg? takker for svar og anbefallinger Liker du fotball-spill det du har kontroll over et eget lag, bør du absolutt invistere i et av de nyeste CM-spillene Veldig gøy og underholdene Endret 23. mai 2004 av Master D Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 anbefala : Baldurs gate 2 warcraft 3 Starcraft Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 sof 2 og vice city funker, men lagger...dårlig grafikk også....men generals er artig da! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Kjøp Unreal tournament (1) Last ned Old skool amp'd + alle herlige single player mods som finnes der ute. Nevner i fleng :Xidia, Operation Na Pali, Deja Vu, Morene (he he, den er min)+++++ Kjør max oppløsning å ha det gøy i årevis Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 har ut 1...har hatt det gøy i årevis...det var mitt 1.pc spill ever.. , gode minner. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 har diablo 2, porche unleashed og raven shield, men er lei alle sammen.... Går det virkelig an å bli lei Diablo 2 Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 hva med trackmania ? krever jo ingenting av pcen nesten... Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 hva med trackmania ? krever jo ingenting av pcen nesten... Kjørte dt faktisk med Laveste instillinger på en P3 600 Spillet er jo bare helt brilljant og vil futte som få! Slenger meg på denne!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå