Illmatic Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 hei jeg har en amd athlon 1200mhz, 512 mb sd ram, geforce 2 32mb pc. den har holdt i mange år men i det siste har kravene til spill blitt litt for store...skal spare til ny pc i sommer, men lurer på hvilke spill (temelig nye) jeg kan spille uten lagg? takker for svar og anbefallinger Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) *slett* Endret 20. mai 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 System Shock 2 - beste spillet noensinne? Sin Serious Sam Tre gode S'er det der. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Vil du ha underholdning i lang tid vil jeg anbefale Rainbow six serien Need for speed - porsche unleashed burde og fungere bra på din maskin Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Vanvittig mange sånn tråder om dagen?!!? men men.. FallOut 1+2 Max Payne Rise of Nations Planescape Torment Arcanum Devine Divinity Diablo 1+2 System Shock 2 osv. osv.. Lenke til kommentar
slash Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Forstår ikke at en gamer-guru kan kalle et sånt råskinn for en gammel traver. 15mhz, DET er en traver! men OnTopic: Baldurs gate serien, og icewind dale serien. gode greier. //edit: OT kan bety både ontopic og offtopic.. Endret 20. mai 2004 av slash Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Forstår ikke at en gamer-guru kan kalle et sånt råskinn for en gammel traver. 15mhz, DET er en traver! råskinn? har diablo 2, porche unleashed og raven shield, men er lei alle sammen.... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Far Cry Battlefield Vietnam Call of Duty Max Payne 2 Stalker (lanseringsdato er 27 september) Half Life (lanseringsdato er ikkje fastsatt) Doom 3 (lanseringsdato er ikkje fastsatt) Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 hei jeg har en amd athlon 1200mhz, 512 mb sd ram, geforce 2 32mb pc. den har holdt i mange år men i det siste har kravene til spill blitt litt for store...skal spare til ny pc i sommer, men lurer på hvilke spill (temelig nye) jeg kan spille uten lagg? takker for svar og anbefallinger Kaller du dette en gammel traver? Da burde min vært bosset for mange år siden Jeg vil anbefale Heroes of Might and Magic 3 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Får du tak i et GF3 Ti kort billig på QXL elns. så går maskinen mye bedre på mange spill Lenke til kommentar
slash Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Forstår ikke at en gamer-guru kan kalle et sånt råskinn for en gammel traver. 15mhz, DET er en traver! råskinn? har diablo 2, porche unleashed og raven shield, men er lei alle sammen.... råskinn i forhold til det JEG ville ha kalt en gammel traver. Men alt er relativt. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Morrowind (pluss utvidelsespakkene Tribunal og Bloodmoon). Det ble jo sluppet en Game of the Year-utgave nå nettopp som inneholder alle tre, du kan jo alltids kjøpe den hvis du vil ha et godt spill. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Far CryBattlefield Vietnam Call of Duty Max Payne 2 Stalker (lanseringsdato er 27 september) Half Life (lanseringsdato er ikkje fastsatt) Doom 3 (lanseringsdato er ikkje fastsatt) Yup, de perfekte spillene for en 1200MHz med sd ram, kombinert med GF2 Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 de spillene zernick anbefalte tror jeg blir litt problematiske å spille her.....hadde et geforce 4 ti4600 kort, men det fant jeg ut var defeckt....fikk tilbake penga...skal ned å skaffe sommerjobb i dag, så kommer nok til å kjøpe ny pc...eier morrowind + begge tillegspakker, men det kjøpte jeg når jeg hadde geforce 4 kortet... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Far CryBattlefield Vietnam Call of Duty Max Payne 2 Stalker (lanseringsdato er 27 september) Half Life (lanseringsdato er ikkje fastsatt) Doom 3 (lanseringsdato er ikkje fastsatt) Yup, de perfekte spillene for en 1200MHz med sd ram, kombinert med GF2 Hahaha Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 eller bare counter-strike i lav oppløsning??? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 eller bare counter-strike i lav oppløsning??? I lav oppløsning? det burde da strengt tatt være nødvendig? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 kan helt fint kjøre cs i lav oppløsning...........tenker jeg skal prøve meg litt på generals nå....c@c er jo alltid morsomt...lette i byen etter yuris revenge og zero hour men fant ingen av delene... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Far CryBattlefield Vietnam Call of Duty Max Payne 2 Stalker (lanseringsdato er 27 september) Half Life (lanseringsdato er ikkje fastsatt) Doom 3 (lanseringsdato er ikkje fastsatt) Yup, de perfekte spillene for en 1200MHz med sd ram, kombinert med GF2 Hahaha Voops, skjønnar ikkje kvifor eg posta det... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 generals funker bra med litt nostalgisk grafikk...noen andre som spiller generals her? har ikke zero hour, er det verdt pengene? noen som vet hvordan man får troppene til å bevege seg fortere? er vant til hurtiggåing i ra2.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå