Swifty Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har hatt litt problemer med hw.no og forumet i det siste. For det første så syns jeg det er tregt for tiden, og opplever også en gang i mellom at jeg ikke kommer inn i det hele tatt. Men det er vel kanskje bare litt for stor pågang på serverene eller... Bare meg eller? For ikke bare å snakke negativt om hw.no må jeg tilføye at jeg er veldig fornøyd med innholdet. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Jeg hadde også problemer tidligere i dag, men det går greit nå. Endret 20. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=241569 Forumet har hatt litt mye trafkk i de siste dagene (av uvisse grunner) og derfor har boksen hatt _mye_ å gjøre, så det kan oppleves som tregt til tider...hvorfor hw.no og har vært treg i det siste er dog litt usikkert enda Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Kjørte en tracert mot www.hardware.no under nedetiden tidligere idag, og den stoppet hos easynet, så enten er det linja eller så liker boksen seg veldig dårlig for tiden. Det var ikke mye trafikk på forumet da heller - vet ikke med websiden dog. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 hadde et problem for et par uker siden hvor jeg ikke kom inn på hw... skjedde flere ganger i omtrent 15 min om gangen Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Har også hatt litt problemer den siste uka Noen ganger går det veldig tregt, andre ganger får jeg "siden kan ikke vises" Fikk faktisk melding "siden kan ikke vises" da jeg skulle poste dette innleget.. måtte prøve igjen Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Har hatt samme problem jeg og. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har akkurat nå store problemer med at hw-sidene går tregt og jeg kom heller ikke inn på selve Hw siden...alle andre sider funker fint Lenke til kommentar
knatten Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Til dere som skrev om problemer fredag den 20., vår ISP hadde problemer med DoS-angrep som de ikke klarte å blokkere tilfredsstillende. Til dere som sliter nå, vi jobber med å finne ut av hva som er galt, vi har mistet kontakten med en sentral server. Edit: Kontakten er gjenoprettet, vi jobber med å finne ut hva som har skjedd. Endret 23. mai 2004 av knatten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå