Gå til innhold

Her kan du komme med din villeste casemod ide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En liten vidreutvikling av den stol ideen....

Man tager ett stykk komfortabel lenestol... monterer inn 1stk joystick og 1 stk Icemat på armlenene... Og tastatur holder mitt på...

På hodestøtten setter man inn noen høytalere som sikkrer god lyd...

Bak eller under stolen skrur man fast et kabinett med plexi vindu....

Og vips.... den Ultimate LAN stolen....

 

stol.jpg

Lenke til kommentar
Hva med å bygge et kabinett av gamle HK og/eller skjermkort osv?

Ooooh! Genialt! :D

Frister litt å ta turen ned på dynga eller no ;)

(ikke det at jeg vanligvis surrer nedpå der, men det er jo nesten det eneste stedet å få tak i det)

 

 

 

(Edit: JA, den quoten er gammal, men jeg så den ikke før nå :green: )

Endret av [ReXoR]
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
En liten vidreutvikling av den stol ideen....

Man tager ett stykk komfortabel lenestol... monterer inn 1stk joystick og 1 stk Icemat på armlenene... Og tastatur holder mitt på...

På hodestøtten setter man inn noen høytalere som sikkrer god lyd...

Bak eller under stolen skrur man fast et kabinett med plexi vindu....

Og vips.... den Ultimate LAN stolen....

 

stol.jpg

jeg likte den stol ideen sett bort ifra ledningen som da skal gå fra skjermen til kabinettet, den kan bli i veien ellers kan det bli mye rått hvis man har tid/penger/verktøy/fantasi/gode venner som støtter opp osv...

 

- notalive

 

edit skriveleif

Endret av notalive
Lenke til kommentar

en mod som kunne vært kul da, det er å bygge pcn inn i dassen, i sisternen (der vannet normalt sett er) og hatt vannkjøling... tanken kunne vært der man legger fra sitt, og kunne selfølgelig blitt tilsatt noe gul aktig eller sånt... også påknappen kunne vært den knappen man flusher med. plexi glass å sånt kunne jeg også vært i...

Lenke til kommentar

Har en dritbra ide for deg som har vannkjøling og vil ha en myyyye kulere tank enn den du har nå. Ideen er så bra at jeg selger den for 50 kr. Send e-mail hvis du er intressert: [email protected]. Garanterer at ingen har en sånn tank som det her! Hvis noen har en sånn og du kan dokumentere det for du ideen selfølgelig gratis. Du kommer til å bli KONGEN på LAN!

 

Håper ikke moderator-haukene kommer og tar meg...

Lenke til kommentar
Har en middels stor høytaler jeg har hatt fantasier om og bygge om til pc.. Fint å kunne skjule alt under avtagbar front! :)

 

Eller kanskje finne en subwoofer?

som blib sa til meg ... magneten ...

 

den ødelegger alt :cry:

Som...?? Utseendet på kabinettet?

 

(Magneter ødelegger i hvertfall ikke noe annet PC-utstyr enn disketter og CRT-skjermer)

Lenke til kommentar
(Magneter ødelegger i hvertfall ikke noe annet PC-utstyr enn disketter og CRT-skjermer)

wrong :roll: Den ødelegger harddisker og og kansje hvis du er uheldig noe på hk ;)

Feil! Det jeg mente med posten var at magneter som ødelegger harddisker er en myte som henger igjen fra diskett-tiden og som mange automatisk trodde gjalt harddisker også. Vet ikke hvor du har fått det fra at magneter skal kunne ødelegge noe på hovedkortet for den myten har ikke jeg hørt om en gang. Antar det er 1 fjær til 10 høns -effekten som slår til her.

 

Men for all del: Hvis du virkelig mener jeg tar feil så må du gjerne forklare hva som ødelegges, hvordan det ødelegges og linke til noen som kan bekrefte dette i praksis.

 

(Se bort i fra disketter og CRT-skjermer som vi pratet om tidligere. Der finnes det både praktiske erfaringer og forklaringer på hvordan de ødelegges)

Lenke til kommentar

har hengt opp ei gammal commodore maskin i strekk og starta den opp

 

kjenner ein som har ei maskin med to delar, skjerm(tv) og tastatur, alt er innebygd i tastaturet, ca like stort som mitt logitech trådlaust kjøpt i vinter

 

mit arbeidde ein gong med ein pda/mobiltelefon som består av modular med trådlaus kommunikasjon, har dessverre ingen link, siste bilda eg såg var ei stor rumpetaske og briller i 3dstørrelse, målet var å gjere det til smykkestørrelse med vanlege briller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...